(Για να δούμε τι θα δούμε τώρα από το κίνημα... του ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ!!)
Με την στήριξη των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ καθώς και της ανεξάρτητης βουλευτού Ντόρας Μπακογιάννη, ολοκληρώθηκε στη Βουλή η συζήτηση και ψήφιση του ν/σ για την αναδιάρθρωση των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας.
Αντιπαράθεση σημειώθηκε στην επίμαχη τροπολογία για τα διόδια και τα εισιτήρια.
«Είμαστε έτοιμοι να παρέμβουμε διορθωτικά εκεί όπου υπάρχουν αδικίες», δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Δημήτρης Ρέππας, δεσμεύτηκε ότι θα προχωρήσουν άμεσα τα έργα για την κατασκευή όλων των παράδρομων και τόνισε ότι η κυβέρνηση είναι στο σωστό δρόμο και δεν είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία».
Παράλληλα κάλεσε τους ίδιους τους εργαζόμενους να υπερασπιστούν την προσπάθεια για εξυγίανση των αστικών συγκοινωνιών αλλά και να διαφυλάξουν τα συμφέροντα των εταιριών τους, υπογραμμίζοντας ότι «εγγύηση για να έχουν μισθό είναι η βιωσιμότητα των επιχειρήσεων τους».
Ακόμα, ο κ. Ρέππας υπεραμύνθηκε της νομοθετικής ρύθμισης για τα διόδια επκαλούμενος την Γαλλία, η οποία όπως είπε, έχει θεσπίσει διάταξη σύμφωνα με την οποία η μη πληρωμή τους θεωρείται παράβαση του Κ.Ο.Κ. Διευκρίνισε δε, ότι είναι στην ευχέρεια του αστυνομικού οργάνου, αν θα επιβάλει, πέραν του προστίμου, και τις άλλες προβλεπόμενες ποινές, όπως την αφαίρεση άδειας κυκλοφορίας, διπλώματος και πινακίδων.
Ο υπουργός Μεταφορών, αντικρούοντας τις αιτιάσεις ότι έχει λήξει η σύμβαση παραχώρησης και πρέπει η Αττική οδός να περάσει στο κράτος, κατέθεσε έγγραφο της Εθνικής Τράπεζας Ελλάδος, που είναι σύμβουλος του κράτους για όλα τα συγχρηματοδοτούμενα δημόσια έργα, στο οποίο καταγράφεται ότι «η σύμβαση παραχώρησης για την εκμετάλλευση των διοδίων της Αττικής Οδού με την κατασκευαστική κοινοπραξία έχει διάρκεια μέχρι το 2024.»
Εν τω μεταξύ, στάση εργασίας από τις 11 το πρωί έως τις 4 το απόγευμα θα πραγματοποιήσουν την Τετάρτη οι εργαζόμενοι στα μπλε λεωφορεία, λόγω γενικής συνέλευσης κατά την οποία θα αποφασίσουν τις περαιτέρω κινήσεις τους.