28 Φεβ 2011

Επιτέλους... ήρθε η απόλυσή μου...

Του Χρήστου Νικολαίδη, δημοσιογράφου, πρώην παρουσιαστή εκπομπής στην TV-100

Έλαβα πριν από λίγο (απόγευμα Δευτέρας) την απόλυσή μου από την TV-100, η οποία άλλωστε μού είχε γνωστοποιηθεί από 15ημέρου.
Γράφω το σημείωμα αυτό για να πω δημόσια ότι η "Ομάδα Μπουτάρη" και τα δεκανίκια της δρουν με έναν εξόχως φασιστικό τρόπο. Και εξηγούμαι: Αρχικά,
μου είπαν ότι με απολύουν βασιζόμενοι σε έναν νόμο. Όταν πήγα στη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου αντέκρουσα πλήρως το επιχείρημά τους και τους απέδειξα ότι ο νόμος τον οποίο επικαλέστηκαν δε με αφορούσε. Δεν τον είχα παραβεί, ούτε εκείνον, ούτε κάποιον άλλον...
Σήμερα, ισχυρίζονται (στο έγγραφο της απόλυσης) ότι δήθεν έχω παραβεί έναν άλλον νόμο. Δε θα μπω στον κόπο να απαντήσω και σε αυτήν την κατηγορία γιατί είναι πασιφανής η μεθόδευσή τους. Ασφαλώς και μπορώ να αντικρούσω τον ισχυρισμό τους και να τους αποδείξω ότι αυτοί και όχι εγώ παρανομώ. Αλλά μόλις το κάνω θα ψάξουν να βρουν έναν άλλον νόμο και ούτω καθ' εξής. Εάν συνεχίσω θα έχουμε την κωμική εξέλιξη του γνωστού ανεκδότου, με την οποία θα εκπίπτουν όλες οι δικαιολογίες για να φτάσουμε στο... απολύεσαι επειδή δεν φοράς καπέλο.
Οι άνθρωποι αυτοί θέλουν ντε και καλά να διακηρύξουν ότι με απολύουν επειδή παρανόμησα. Όχι λοιπόν. Δεν παρανόμησα και η Ελληνική Δικαιοσύνη, στην οποία προσφεύγω, θα αποφανθεί για το ποιος παρανόμησε τελικά.
Στη συνεδρίαση στην οποία παραβρέθηκα, τους είχα καλέσει να με απολύσουν αλλά με μία δικαιολογία που δε θα θίγει την τιμή και την υπόληψή μου. Δεν το έκαναν. Και αυτό αποδεικνύει όχι μόνο την πολιτική δίωξή μου αλλά και τον απαράδεκτο τρόπο με την οποία η "Ομάδα Μπουτάρη" λειτουργεί. Και αυτό δεν αφορά μόνο εμένα αλλά όλη την πόλη...
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη