16 Φεβ 2011

Μας πήγατε πολλά χρόνια πίσω κύριε Μπουτάρη...

Του Χρήστου Νικολαίδη, Δημοσιογράφου και (απολυμένου) συμβασιούχου της TV-100.

Παρακολούθησα δια ζώσης και προσεκτικά τη (διάρκειας 9,5 ωρών) συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης. Ειλικρινά απογοτεύθηκα με τις ομιλίες της διοίκησης (Μπουτάρης, Ασλανίδου, Στάγκος), και τα σαθρά επιχειρήματα, τα επιλεκτικά στοιχεία, την αμετροεπή προκατάληψη και τη θολούρα που περιελάμβαναν. Περίμενα μία
φρεσκάδα, μία ανοιχτοσιά στην αντίληψη, μία σύγχρονη οπτική γωνιά, όπως άλλωστε θα περίμενε κανείς από κάθε νέα διοίκηση...
Θα μείνω στις "με το... έτσι θέλω" απολύσεις των πέντε διευθυντών και των άλλων δημοσιογράφων (ανάμεσά τους είμαι και εγώ). Τις πρώτες υπερασπίστηκε με θέρμη ο κ. Δήμαρχος. Για τις άλλες δεν ειπώθηκε ούτε κουβέντα...
Θα μείνω για να γράψω κάτι που φαντάστηκα πριν από λίγο: Φαντάστηκα λοιπόν ότι πέρασαν 3,5 χρόνια. ότι έγιναν δημοτικές εκλογές, τις οποίες κέρδισε ο Κώστας Γκιουλέκας. Η φαντασία μου δε νομίζω ότι απέχει πολύ από την ρεαλιστική θεώρηση των πραγμάτων. Και φαντάζομαι ότι επιστρέφω στην TV-100 με εντολή του νέου Δημάρχου Θεσσαλονίκης, όπως και ο Αντώνης και ο Γιώργος και οι άλλοι συνάδελφοι που παράνομα απολύθήκαμε από τον προηγούμενο...
Αλήθεια, ποια θα είναι και ποια θα μπορούσε να ήταν η συμπεριφορά η δική μου απέναντι σε συναδέλφους μου που προσελήφθησαν από τον κ. Γιάννη Μπουτάρη, στο μεσοδιάστημα;
Γι' αυτό, με μεγάλη λύπη σου το λέω κυρ-Γιάννη... Δυστυχώς (μαζί με τους νεόκοπους εκ μεταγραφής φωστήρες σου) μας πήγες πολλά χρόνια πίσω...
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη