Δραστική θα είναι η μείωση των διοδίων στα υπό κατασκευή τμήματα των αυτοκινητόδρομων παραχώρησης, δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών, Γιάννης Μαγκριώτης.
"Μιλάμε ακόμη και για περισσότερο από 50% μείωση, στα υπό κατασκευή τμήματα", είπε, τονίζοντας χαρακτηριστικά: "σε κάθε περίπτωση θα έχουμε συνολικά μείωση των διοδίων και στα υπό κατασκευή τμήματα η μείωση αυτή θα είναι δραστική".
Σύμφωνα με τον κ. Μαγκριώτη, προς το τέλος της εβδομάδας ολοκληρώνεται και η δεύτερη φάση του διαλόγου με τις κατασκευάστριες κοινοπραξίες και τις τράπεζες και θα απομείνουν μόνο κάποια τεχνικά θέματα. Οι δυο πλευρές συζητούν να καθιερωθεί εκπτωτική πολιτική για όσους κάνουν συχνές διελεύσεις. Να προχωρήσει η εγκατάσταση των ηλεκρονικών διοδίων και οι πολίτες να πληρώνουν ανάλογα με τη χρήση, ώστε εξυπηρετηθούν οι τοπικές κοινωνίες και γενικά να υπάρξει διευκόλυνση των κατοίκων των γειτονικών περιοχών, με κάρτες διέλευσης, που το κόστος τους θα αναλάβει κατ΄αρχήν το κράτος μέχρι να ολοκληρωθεί η κατασκευή του παράπλευρου δικτύου, όπως έγινε πρόσφατα στη Στυλίδα.
Ο υφυπουργός Υποδομών, υπογράμμισε ότι και οι ίδιες οι κοινοπραξίες αναγνωρίζουν το πρόβλημα και όχι μονο το συζητούν αλλά προτείνουν και λύσεις, κάτι που δεν ήθελαν να κάνουν πριν απο λίγο καιρό.
Πρόσθεσε, επίσης, ότι η νομοθετική ρύθμιση που ετοιμάζει το Υπουργείο, δεν θα έχει "ποινικό χαρακτήρα, αλλα θα λειτουργεί αποτρεπτικά γι΄αυτους που δεν θέλουν να πληρώσουν "
Σημειώνεται ότι αύριο όλες οι κοινοπραξίες που κατασκευάζουν τους πέντε αυτοκινητόδρομους παραχώρησης, θα παραχωρήσουν κοινή συνέντευξη Τύπου.
"Μιλάμε ακόμη και για περισσότερο από 50% μείωση, στα υπό κατασκευή τμήματα", είπε, τονίζοντας χαρακτηριστικά: "σε κάθε περίπτωση θα έχουμε συνολικά μείωση των διοδίων και στα υπό κατασκευή τμήματα η μείωση αυτή θα είναι δραστική".
Σύμφωνα με τον κ. Μαγκριώτη, προς το τέλος της εβδομάδας ολοκληρώνεται και η δεύτερη φάση του διαλόγου με τις κατασκευάστριες κοινοπραξίες και τις τράπεζες και θα απομείνουν μόνο κάποια τεχνικά θέματα. Οι δυο πλευρές συζητούν να καθιερωθεί εκπτωτική πολιτική για όσους κάνουν συχνές διελεύσεις. Να προχωρήσει η εγκατάσταση των ηλεκρονικών διοδίων και οι πολίτες να πληρώνουν ανάλογα με τη χρήση, ώστε εξυπηρετηθούν οι τοπικές κοινωνίες και γενικά να υπάρξει διευκόλυνση των κατοίκων των γειτονικών περιοχών, με κάρτες διέλευσης, που το κόστος τους θα αναλάβει κατ΄αρχήν το κράτος μέχρι να ολοκληρωθεί η κατασκευή του παράπλευρου δικτύου, όπως έγινε πρόσφατα στη Στυλίδα.
Ο υφυπουργός Υποδομών, υπογράμμισε ότι και οι ίδιες οι κοινοπραξίες αναγνωρίζουν το πρόβλημα και όχι μονο το συζητούν αλλά προτείνουν και λύσεις, κάτι που δεν ήθελαν να κάνουν πριν απο λίγο καιρό.
Πρόσθεσε, επίσης, ότι η νομοθετική ρύθμιση που ετοιμάζει το Υπουργείο, δεν θα έχει "ποινικό χαρακτήρα, αλλα θα λειτουργεί αποτρεπτικά γι΄αυτους που δεν θέλουν να πληρώσουν "
Σημειώνεται ότι αύριο όλες οι κοινοπραξίες που κατασκευάζουν τους πέντε αυτοκινητόδρομους παραχώρησης, θα παραχωρήσουν κοινή συνέντευξη Τύπου.