23 Φεβ 2011

Καταγγελία αναζητά -μάταια- απαντήσεις!

Αδιαφάνεια, ανεργία, φτώχεια και εμείς όλοι υπομένουμε καρτερικά την επόμενη ημέρα. Συνεπείς, νομοταγείς. Είμαι και εγώ μία από όλους αυτούς. Και όμως το Κράτος στην περίπτωση μου, όπως χιλιάδων συμπατριωτών μου, παρανομεί. Τι εννοώ: Στις 16/10/2008 με αριθμό πρωτοκόλλου 111648 το Υπουργείο Δικαιοσύνης  προκηρύσει διαγωνισμό για την κάλυψη 44 θέσεων ΥΕ στον κλάδο επιμελητών δικαστηρίων. Όπως ήταν φυσικό κατατέθηκαν χιλιάδες...
αιτήσεις και κάθε μια από αυτές συνοδευόταν από την πληρωμή ενός παράβολου αξίας 20 ευρώ. Ο διαγωνισμός "πάγωσε" επί υπουργείας Χατζηγάκη, επί υπουργείας Δένδιας και επί Καστανίδη, ως δια μαγείας, εξαφανίστηκε. Καμία έκπληξη μέχρι εδώ αφού έτσι και αλλιώς έχουν σταματήσει όλοι οι διαγωνισμοί στο όνομα της οικονομικής κρίσης. Όλα καλά ως εδώ. Τα χρήματα όμως των χιλιάδων αιτούντων γιατί δεν επιστράφηκαν ποτέ αφού ο διαγωνισμός έπαψε να υφίσταται; Που πήγαν όλα αυτά τα λεφτά; Γιατί το Κράτος παρανομεί ενώ ζητά από εμάς να είμαστε νομοταγείς; Ρωτάω αλλά απάντηση δεν παίρνω. Μάταια προσπάθησα να βρω κάποιο στοιχείο, κάποιον να μου δώσει απαντήσεις. Φωνή βοόντως εν τη ερήμω. Κανείς υπεύθυνος για τίποτα...
Λ.Μ.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη