17 Φεβ 2011

Θέλουν πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη οι τομεάρχες της ΝΔ

Και γιατί δεν το κάνατε όταν κυβερνούσατε ρε παλουκάρια, να μην είναι παράνομος κι ο Δήμαρχός μας, Γιάννης Μπουτάρης, που κυκλοφορεί με πετρελαιοκίνητο ;

Οι υπεύθυνοι των Τομέων Πολιτικής Ευθύνης Περιβάλλοντος και Ανάπτυξης της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτές Β’ Αθηνών κκ. Κυριάκος Μητσοτάκης και Κωστής Χατζηδάκης έκαναν την ακόλουθη δήλωση σχετικά με την πετρελαιοκίνηση στα αστικά κέντρα:


«Η κυβέρνηση εξακολουθεί να μην έχει συγκροτημένη και συντονισμένη πολιτική στο ζήτημα της πετρελαιοκίνησης των οχημάτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Ενώ ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, σε συνέντευξή του στις 16/2 σε ραδιοφωνικό σταθμό, εμφανίζεται θετικός στο θέμα της πετρελαιοκίνησης, η επίσημη απάντηση με ημερομηνία 15/2 που δόθηκε από το εν λόγω Υπουργείο σε σχετική ερώτηση που καταθέσαμε στη Βουλή δεν αναφέρει ότι υπάρχουν σκέψεις να αναμορφωθεί το ισχύον από το 1992 νομικό πλαίσιο. Από την άλλη μεριά, το Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, στη δική του απάντηση, δεν φαίνεται να έχει κανένα σχεδιασμό επί του θέματος και κρατά αόριστη στάση λέγοντας ότι απλώς παρακολουθεί την εξέλιξη της ατμοσφαιρικής ρύπανσης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Σημειώνουμε ότι το ίδιο το Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής παραδέχεται στην απάντησή του ότι με τις νέες τεχνολογίες EURO-5 & 6, τα εκπεμπόμενα σωματίδια από τα πετρελαιοκίνητα οχήματα καθίστανται ελάχιστα, ενώ υφίστανται σημαντικά οικονομικά οφέλη για τους ιδιοκτήτες τους. Ωστόσο, δεν αποσαφηνίζει τη θέση του για το ζήτημα αυτό. Επίσης, δεν υιοθετείται απ’την κυβέρνηση κάποιο συγκεκριμένο πλέγμα κινήτρων για τη διεύρυνση της χρήσης του φυσικού αερίου από τα ΙΧ, καθώς η πρόβλεψη πώλησης φυσικού αερίου από τα πρατήρια βενζίνης δεν έχει αποδώσει τα αναμενόμενα αποτελέσματα.

Καλούμε την κυβέρνηση να ξεκαθαρίσει την πολιτική της, με γνώμονα την προστασία του περιβάλλοντος, τη στήριξη του εισοδήματος των Ελλήνων πολιτών και την τόνωση της δοκιμαζόμενης αγοράς αυτοκινήτου. Η διγλωσσία των συναρμόδιων Υπουργείων και η καθυστέρηση ως προς την εναρμόνιση σε όσα ισχύουν στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες είναι αρνητικοί παράγοντες».
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη