10 Φεβ 2011

Θα ψηφίσω ΠΑΣΟΚ και δεν το συζητώ, εαν...

Όπως ξέρουν οι φίλοι μου, είμαι ένας αναποφάσιστος ψηφοφόρος. Κάτι σαν τον Χάρη Θεοφράστου, τον "αναποφάσιστο αγοραστή" της φοβερής εκπομπής "επί τροχών" της ΕΤ3.
Σήμερα τα ξημερώματα ψηφίστηκε το νομοσχέδιο για την Υγεία. Οι γιατροί αντέδρασαν σφοδρά και η κυβέρνηση με τους συμμάχους της (τα ΜΜΕ) δηλαδή, μας είπαν ότι "έπρεπε να δοθεί τέλος στα ..
χάλια της υγείας".
Έχω σαν άνθρωπος ένα ελλάττωμα: είμαι φανατικός οπαδός της πράξης. Δεν μ΄αρέσει καθόλου η φλυαρία των πολιτικών, αλλά τα συγκεκριμένα, μετρήσιμα αποτελέσματα.
Έτσι, μου έκανε πολύ μεγάη εντύπωση, το σχόλιο ενός αναγνώστη, που είναι και η πεμπτουσία της πολιτικής. Λέει:
Ναί, άς παραμείνει λίγα χρόνια ακόμα το σάπιο καθεστώς του ΙΚΑ, με τα "ραντεβού" πενταμήνου, τους γιατρούς του διώρου και τριώρου με το ξινό ύφος, την κατευθυνόμενη συνταγογραφία για να πάνε κάνα ταξιδάκι κι όλα αυτά τα "καλούδια" που λούζεται καθημερινά κυρίως ο συνταξιούχος εργάτης.
Άρα, ο αναγνώστης πιστέυει ότι το νομοσχέδιο ψηφίστηκε για να μην υπάρχουν πλέον τα παραπών χάλια που περιγράφει.
Συμφωνούμε απολυτα!
Για να δούμε πόσο θα πάνε τα ραντεβού με τον νέο νόμο ! Γιατί είναι κάτι μετρήσιμο για τον απλό πολίτη.
Αν ο νόμος αυτός διορθώσει τα χάλια της Υγείας, να τους ψηφίσω με δυό χέρια !
Αλλά: μετρήσιμα αποτελέσματα. Και μετρήσιμα σημαίνει πολύυυυυυυυ απλά, ότι (και θα είμαι πολύ συγκεκριμένος):
την προηγούμενη Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου, είχα ραντεβού με τον γαστρεντερολόγο του ΙΚΑ  κ.Πουλόπουλο στο ΙΚΑ Ανάληψης (καλό παιδί και καλός γιατρός). Το ραντεβού το έκλεισα την Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου. Άρα η αναμονή ήταν όπως βλέπετε 48 ημέρες. Είμαι πολύ συγκεκριμένος, λέω και ονόματα, γιατί θα επανέλθω!
Τον Απρίλιο, θα ζητήσω ραντεβού, με τον ίδιο γιατρό, στο ίδιο πολυιατρείο του ΙΚΑ.
Αν οι μέρες αναμονής είναι λιγότερες, θα έχουν ...ευχάριστα στην κυβέρνηση.
Αν οι μέρες αναμονής αυξηθούν, θα τα ακούσουν πολύ άσχημα!

Επαναλαμβάνω για την ιστορία, σήμερα 10-2-2011: γαστρεντερολόγος στο ΙΚΑ Ανάληψης, αναμονή 2009, 48 ημέρες.

Θα τα ξαναπούμε τον Απρίλιο.....

Bas
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη