Την Τετάρτη θα προκηρυχθεί ο δεύτερος επαναληπτικός διαγωνισμός για την κάλυψη 5 άγονων γραμμών που ανήκουν στη Γενική Γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής και για τις οποίες έχουν εξασφαλισθεί επιπλέον 8 εκατομμύρια ευρώ. Μεταξύ αυτών των γραμμών βρίσκεται και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης...
με το δρομολόγιο "Θεσσαλονίκη-Σίγρι-Χίος-Καρλόβασι-Κάλυμνος-Κως-Ρόδος". Στο μεταμύ σε νέους διαγωνισμούς για τη κάλυψη έντεκα άγονων γραμμών προχωρά στις 14 Απριλίου και το ΥΘΥΝΑΛ όπου για τη Βόρεια Ελλάδα ξεχωρίζει η γραμμή "Θεσσαλονίκη-Λήμνος-Μυτιλήνη". Σε δηλώσεις του ο γραμματέας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Δ.Χαλκιώτης, υποστήριξε ότι για τις άγονες γραμμές ολοκληρώθηκε η λογιστική τακτοποίηση για το 2010, καθώς με το νέο καθεστώς αν δεν εξοφληθούν οι δαπάνες του προηγούμενου έτους δεν μπορούν να γίνουν καινούργιες και άρα δεν θα μπορούσαν να πληρωθούν οι εταιρείες που κάνουν τώρα δρομολόγια.
με το δρομολόγιο "Θεσσαλονίκη-Σίγρι-Χίος-Καρλόβασι-Κάλυμνος-Κως-Ρόδος". Στο μεταμύ σε νέους διαγωνισμούς για τη κάλυψη έντεκα άγονων γραμμών προχωρά στις 14 Απριλίου και το ΥΘΥΝΑΛ όπου για τη Βόρεια Ελλάδα ξεχωρίζει η γραμμή "Θεσσαλονίκη-Λήμνος-Μυτιλήνη". Σε δηλώσεις του ο γραμματέας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Δ.Χαλκιώτης, υποστήριξε ότι για τις άγονες γραμμές ολοκληρώθηκε η λογιστική τακτοποίηση για το 2010, καθώς με το νέο καθεστώς αν δεν εξοφληθούν οι δαπάνες του προηγούμενου έτους δεν μπορούν να γίνουν καινούργιες και άρα δεν θα μπορούσαν να πληρωθούν οι εταιρείες που κάνουν τώρα δρομολόγια.