Σήμερα έλαβα από την Εθνική Τράπεζα 2 μηνύματα στο κινητό μου που αφορούσε την ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΗΣ ΟΙΚΙΑΣ μου και το άλλο για τον αν ήθελα..
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΤΗΣ ΕΤΕ.
Αν ΟΧΙ θα έπρεπε να τους πάρω τηλέφωνο στο 181818 για να τους ενημερώσω αν δεν ήθελα να με στέλνουν SMS
Ποιο λαμογιο το σκέφτηκε αυτό και με ανάγκασε να παρω τηλέφωνο και να ακούσω όλο το μενού του κέντρου της ΕΤΕ;
Και αφού το σήκωσε μια υπάλληλος και της είπα για το SMS με ενημέρωσε ότι δυστυχώς θα έπρεπε να με συνδέσει με άλλο συνάδελφο της ..περίμενα σύνολο 30 λεπτά στο τηλέφωνο μέχρι να τους ενημερώσω ότι δεν θέλω να με ενοχλούν με SMS .
Aν ήθελα ενημέρωση βρε λαμογια θα σας το έλεγα ΓΙΑΤΙ με αναγκάζετε να σας παίρνω τηλέφωνο για να σας ενημερώσω ;
ΑΛΗΘΕΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΗ;
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ