- Ο Δήμαρχος μας είπε ότι πέτυχε την αναγνώριση της γνωστής φίρμας!!!
- Αλλά η εταιρία είχε βάλει τη Θεσσαλονίκη στο "χάρτη" της τον Οκτώβριο του 2010, όπως φαίνεται στη φωτο που αποκαλύπτουμε!!!
- Θέμα αξιοπιστίας (κι άλλο???) για τον Γιάννη Μπουτάρη...
- Δήμαρχε... ανακάλεσε τώρα!!!
Χαράς ευαγγέλια για τον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη και τον Πρόεδρο της Ένωσης Οίνου και Αμπέλου Βορείου Ελλάδος Γιάννη Βογιατζή, που είδαν τα πρόσωπά τους να φιγουράρουν στις τοπικές εφημερίδες, αλλά και σε μερικές Αθηναϊκές, κατόπιν
μιας συνέντευξης τύπου που διοργανώθηκε χθες στο νέο Δημαρχείο για την παρουσίαση του φετινού Διεθνούς Διαγωνισμού Οίνου Θεσσαλονίκης.
Στους τίτλους των δημοσιευμάτων βέβαια το κρασί ήρθε δεύτερο καθώς το πιασάρικο ζητούμενο, που παρουσιάστηκε ως επίτευγμα των δύο ανδρών, ήταν η παρουσία της Θεσσαλονίκης στον επίσημο ταξιδιωτικό κατάλογο του διεθνούς οίκου μόδας Louis Vuitton. Μόνο που η πατρότητα ήτανε «μαϊμού» καθώς σε κανένα δημοσίευμα δεν αναφέρεται ότι ο εν λόγω κατάλογος εκδόθηκε τον Οκτώβριο του 2010 και συντάχθηκε μήνες νωρίτερα, όταν ο Γιάννης Μπουτάρης δεν είχε καν υποβάλει την υποψηφιότητά του και κατηγορούσε μάλιστα τον Παπαγεωργόπουλο για διεθνή αφάνεια της Θεσσαλονίκης.
Ο πρόεδρος της ΕΝΟΑΒΕ από την άλλη υπογράμμισε «την ενεργό συμπαράσταση του Δήμου Θεσσαλονίκης για πρώτη φορά», προφανώς για να επαινέσει τον συνάδελφο – Δήμαρχο που παραχώρησε την αίθουσα για τη συνέντευξη τύπου (παλαιότερα διεξάγονταν στη συνδιοργανώτρια HELEXPO). Λες και τα προηγούμενα χρόνια ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης δεν ήτανε παρών στις απονομές των Βραβείων και δεν γέμιζε η πόλη διαφημιστικά banners για το Διαγωνισμό Οίνου «με την ευγενική υποστήριξη του Δήμου Θεσσαλονίκης».
Τα πράγματα όμως αλλάζουν, οι Δήμαρχοι αλλάζουν, όχι όμως και η αλήθεια για τη Θεσσαλονίκη που είναι μια πόλη με διεθνή εμβέλεια (5η παγκοσμίως στο Lonely Planet το 2009, μέσα στις 40 προτεινόμενες από τους NYTimes το 2010, καλύτερος αστικός προορισμός στην Ελλάδα – Philoxenia 2006-2009, τόπος διοργάνωσης 275 συνεδρίων το 2009 με αύξοντα ρυθμό 15% ετησίως από το 2000 και βέβαια μέσα στις 30 πόλεις του οδηγού Louis Vuitton το 2010), προφανώς χάρη στις προσπάθειες κάποιων άλλων.
Ζητούμενο για τη νέα Δημοτική Αρχή δεν είναι να κάνει προσωπική επικοινωνιακή πολιτική με τις διεθνείς φίρμες και με τα επιτεύγματα των προηγουμένων, αλλά να τα ξεπεράσει, με σύστημα και δουλειά, όχι στα λόγια αλλά στην πράξη.