15 Μαρτίου 2011 - Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή
Για τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Καταναλωτή η οργάνωση Ν.Ε.Ο.Ι. προσκαλεί όλους τους νέους να αποκτήσουν τη Thess Bonus Card, την κάρτα της αγοράς της Θεσσαλονίκης.
Ειδικότερα,...
η Μ.Κ.Ο. Ν.Ε.Ο.Ι. ξεκινά με αφορμή την παγκόσμια ημέρα καταναλωτή, την Τρίτη 15 Μαρτίου 2001, εκστρατεία ενημέρωσης των μελών της αλλά και των υπoλοίπων νέων, προκειμένου να αποκτήσουν και να γίνουν χρήστες της Thess Bonus Card. Η καμπάνια αυτή ενημέρωσης θα γίνει τόσο διαδικτυακά μέσω των blogs και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το facebook και το twitter όσο και με street - event για την άμεση ενημέρωση των καταναλωτών που θα πραγματοποιηθεί στο κέντρο της πόλης μας τις επόμενες ημέρες.
Τι είναι, όμως, η Thess Bonus Card;
Ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης πρωτοπορεί για άλλη μία φορά και προσφέρει στους κατοίκους και τους επισκέπτες της Θεσσαλονίκης, την πρώτη εκπτωτική loyalty «εικονοκάρτα», τη Thess Bonus Card, την κάρτα της αγοράς μας.
Η Thess Bonus Card έρχεται σαν «εικονομήνυμα» στο κινητό μας μαζί με ένα προσωπικό κωδικό (barcode). Εμείς απλά την αποθηκεύουμε στο τηλέφωνό μας και στέλνοντας ένα απλό sms, μαθαίνουμε εύκολα και γρήγορα ό,τι χρειαζόμαστε, για να κερδίζουμε εκπτώσεις και πόντους κάθε φορά που πηγαίνουμε για ψώνια!
Παράλληλα, με αυτήν την ενέργεια ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης παρέχει στις εμπορικές επιχειρήσεις της πόλης μας τη δυνατότητα να προσφέρουν στους πελάτες τους ένα ενιαίο σύστημα επιβράβευσης των αγοραστικών συνηθειών τους, το οποίο παράλληλα καλύπτει πλήρως τις ανάγκες τους τόσο για προσωποποιημένο marketing και προώθηση των προϊόντων τους όσο και για διαδραστική – συνεχή επικοινωνία με τους καταναλωτές.
Στόχος της δράσης είναι οι νέοι καταναλωτές να ενημερωθούν για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους ως υπεύθυνοι καταναλωτές και να αποκτήσουν ουσιαστικές δεξιότητες ζωής που θα τους προετοιμάσουν για τον κόσμο της εργασίας και γενικότερα της κοινωνίας.
Επιπρόσθετα, οι καταναλωτές με τη Thess Bonus Card έχουν τη δυνατότητα να: α) κερδίζουν ειδικές εκπτώσεις και πόντους επιβράβευσης από συμβεβλημένα καταστήματα, β) μαθαίνουν ποια καταστήματα προσφέρουν έκπτωση στην περιοχή που βρίσκονται, γ) βρίσκουν ποια καταστήματα σε συγκεκριμένο δρόμο, περιοχή ή σε όλη την πόλη πουλούν τα προϊόντα που θέλουν με έκπτωση και δ) ενημερώνονται για τις αγορές που κάνουν, από ποια καταστήματα τις κάνουν και πόσους πόντους επιβράβευσης έχουν συγκεντρώσει από κάθε κατάστημα.
Με αφορμή την οικονομική κρίση που παρατηρείται ιδίως στην πόλη μας, η ΜΚΟ ΝΕΟΙ αναλαμβάνει την παραπάνω δράση, με σκοπό την τόνωση του αγοραστικού κλίματος και γενικότερα της αγοράς της πόλης μας μέσω της καλύτερης ενημέρωσης των καταναλωτών για αγορές με ειδικές εκπτώσεις και πόντους επιβράβευσης.
«Καθημερινά παρατηρούμε όλο και περισσότερα λουκέτα να μπαίνουν σε καταστήματα και επιχειρήσεις της πόλης μας» τονίζει η πρόεδρος της οργάνωσης ΝΕΟΙ και δικηγόρος, Άννα Ευθυμίου (φωτο). «Όλοι μας μπορούμε και πρέπει να αναλάβουμε πρωτοβουλίες για την στήριξη της αγοράς. Η δράση αυτή του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης είναι ιδιαίτερα σημαντική, γι’ αυτό και η οργάνωση Ν.Ε.Ο.Ι. ανέλαβε την πρωτοβουλία να πραγματοποιήσει εκστρατεία ενημέρωσης για τη διάδοσή της. Είναι κάτι που το έχει ανάγκη η πόλη μας.»
Παράλληλα, η οργάνωση ΝΕΟΙ έχοντας πάντα ως στόχο την ενημέρωση και ενθάρρυνση των νέων για τη συμμετοχή τους στο δημόσιο βίο και στα κοινωνικά δρώμενα έρχεται σε επαφή καθημερινά μαζί τους ακούει τα προβλήματά τους και ενημερώνει σε θέματα που προβληματίζουν τους νέους, όπως οι ασφαλείς αγορές μέσω διαδικτύου.
Βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει όλες τις πληροφορίες για την αγορά σας και ότι είναι σαφείς και αναλυτικές και εμπεριέχουν όλες τις ειδικές χρεώσεις, όπως φόροι, έξοδα αποστολής κ.λ.π.
Πριν την αγορά ερευνήστε το διαδικτυακό τόπο που επιλέγετε για τη συναλλαγή σας: υπάρχουν στοιχεία επικοινωνίας, σαφής επωνυμία επιχείρησης, παρέχει ασφαλή σύνδεση (https:// πρωτόκολλο, έγκυρο υπογεγραμμένο πιστοποιητικό ασφάλειας)?
Να διαβάζετε πάντα τους όρους συναλλαγής, για να είστε ενήμεροι για την πολιτική της εταιρείας σε περίπτωση ακύρωσης, επιστροφής ή χρόνου παράδοσης.
Θα πρέπει πάντα να σας δίνεται η δυνατότητα να εκτυπώσετε ή να σώσετε την παραγγελία σας σε αρχείο προσωπικό.
Εξίσου σημαντικό είναι και η διαχείριση των προσωπικών σας δεδομένων. Οι αξιόπιστες εταιρείες ενημερώνουν τον καταναλωτή με ποιόν τρόπο θα διαχειριστούν τα προσωπικά δεδομένα που παραθέτει για τη συναλλαγή του.
Κρατάτε πάντα ένα αντίγραφο με τους όρους επιστροφής χρημάτων καθώς και τα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή υπηρεσίας που αγοράσατε. Ως καταναλωτές έχετε τα ίδια δικαιώματα με το εάν αγοράζατε την ίδια υπηρεσία από ένα συμβατικό κατάστημα.
Τέλος, εάν είστε διστακτικοί να χρησιμοποιήσετε την πιστωτική σας κάρτα, ή εάν δεν έχετε, υπάρχει η δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή ή η χρήση μιας προπληρωμένης πιστωτικής κάρτας που μπορεί να εκδοθεί από την τράπεζά σας για τα συγκεκριμένο ποσό της συναλλαγής. Οι κάρτες αυτές καλύπτουν ένα σημαντικό κενό στο χώρο των ηλεκτρονικών συναλλαγών, γιατί επιτρέπουν στον καταναλωτή να απολαύσει όλα τα θετικά που συνοδεύουν τη χρήση πιστωτικών καρτών, επιλέγοντας εκείνος το χρηματικό ποσό που θα χρησιμοποιήσει στην κάρτα του χωρίς καμία τραπεζική δέσμευση. Ακόμα και εάν η κάρτα χαθεί ή υποκλαπούν τα στοιχεία της, το μόνο που μπορεί να απολέσει ο κάτοχος είναι το ποσό της κάρτας.
Ένας άλλος τρόπος είναι το PayPal, μια διαδικτυακή υπηρεσία ασφαλούς μεταφοράς χρημάτων. Χρησιμοποιείται παγκοσμίως για ασφαλείς χρηματικές συναλλαγές όπου κάποιος μπορεί να στείλει χρήματα σε κάποιον άλλο λογαριασμό, να πάρει χρήματα με αποστολή στον τραπεζικό του λογαριασμό με ασφάλεια μέσα από κρυπτογραφημένες σελίδες. Είναι 100% ασφαλές. Επίσης κάνει μετατροπές από - σε δολάρια, ευρώ, λίρες αυτόματα.
Οι νέοι και νέες μπορούν να επικοινωνούν με την οργάνωση ΝΕΟΙ στα τηλέφωνα 2310 384025 & 2310 232418 για περισσότερες πληροφορίες και με την ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή στο 1520.