Τρία χρόνια συμπληρώνονται σήμερα από την τραγική κατάληξη της εκπαιδευτικής πτήσης που πραγματοποιούσε το στρατιωτικό ελικόπτερο με τρεις επιβαίνοντες. Στις 18 Μαρτίου του 2008, ένας ανθυπασπιστής και...
δύο υπαξιωματικοί της Αεροπορίας Στρατού είχαν προστεθεί στον κατάλογο θυμάτων των Ενόπλων Δυνάμεων σε καιρό ειρήνης, συνεπεία της πτώσης ενός ακόμη ελικοπτέρου UΗ-1Η. Τα ονόματα των νεκρών: ο κυβερνήτης, ανθυπασπιστής Ευστάθιος Καρδόπουλος, ο συγκυβερνήτης, επιλοχίας Αθανάσιος Κατσιάς, και ο ιπτάμενος μηχανικός Ευάγγελος Καστανίτης. Το ελικόπτερο εκτελούσε προγραμματισμένη εκπαιδευτική πτήση και συνετρίβη πρωινές ώρες στην περιοχή Βασιλούδι Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες προσέκρουσε στο έδαφος με το μπροστινό τμήμα του και λίγο αργότερα τυλίχθηκε στις φλόγες. Σύμφωνα με πληροφορίες το ελικόπτερο δεν είχε αναφέρει βλάβη ή οτιδήποτε άλλο κατά τη διάρκεια της πτήσης του. Ο χειριστής ήταν αρκετά έμπειρος και είχε στο ενεργητικό του 1.241 ώρες πτήσης, εκ των οποίων οι 1.016 ήταν σε ελικόπτερα του συγκεκριμένου τύπου. Μικρότερη εμπειρία είχαν ο συγκυβερνήτης και ομηχανικός του ελικοπτέρου, με 258 και 500 ώρες πτήσης, αντίστοιχα.
Μετά και το δυστύχημα επανήλθε η συζήτηση περί παλαιότητας των ελικοπτέρων UΗ-1Η. Το συγκεκριμένο, με αριθμό νηολογίου ΕΣ 822, ήταν ένα από τα παλαιότερα, με πρώτο έτος χρήσης από τις αμερικανικές ένοπλες δυνάμεις το 1966. Στην Αεροπορία Στρατού εντάχθηκε το 1993, όταν είχε ήδη 7.190 ώρες πτήσεως, ενώ μέχρι την ημέρα του ατυχήματος είχε φτάσει τις 9.653 ώρες. Η τελευταία του συντήρηση είχε γίνει στις 24 Δεκεμβρίου και απέμεναν 110 ώρες πτήσης ως την επόμενη συντήρηση. Στις τάξεις των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων παραμένουν σήμερα 101 ελικόπτερα τύπου UΗ-1Η (μόνο δύο εξ αυτών χρησιμοποιούνται από την Πολεμική Αεροπορία, ενώ τα υπόλοιπα είναι ενταγμένα στην Αεροπορία Στρατού).