Οι Στασεις λεωφορείων κατασκευάζονται για να εξυπηρετούν τις ανάγκες των επιβατών κι όχι των διαφημιστικών εταιρειών. Στην άλλα άκρη του Ατλαντικού οι "υπεύθυνοι" των Αστικών συγκοινωνιών το λαμβάνουν σοβαρά υπόψιν στο τρόπο και την...
τοποθέτηση και το αποτέλεσμα, αν και ημιδιαφανές, είναι ορατό σε όλους.
Και ειδικά στους επισκέπτες από την Μεσογεική κοιτίδα του Πολιτισμού. οι οποιοι απορούν, γιατί οι ... δικοί τους "ιθύνοντες" δεν αντιλαμβάνονται ότι ότι η γυάλινη κατασκευή παρέχει
α) Ανεση και Ασφάλεια στους επιβάτες,
β) Ορατότητα στον οδηγό και στους επιβάτες, που δεν χρειάζεται να κατεβαίνουν από το πεζοδρόμιο στη μέση του δρόμου για να δούν αν έρχεται το λεωφορείο,
γ) οικονομική κατασκευή και μηδενικό κόστος συντήρησης ,
δ) εμφανείς και χρήσιμες πληροφορίες για τα συγκοινωνοιακά Μέσα, που περνούν από την Στάση. Τελος σε συνδυασμό με τα φαρδειά πεζοδρόμια, δεν δημιουργούν προβλήματα στους υπόλοιπους περαστικούς πεζούς. Βέβαια στην Αμερική μια τέτοια κατασκευή κοστίζει όσο ένα παγκάκι σε Ελληνική Στάση (μαζί με τις μιζο-προμήθειες), και με την γνωστή συμπεριφορά των γνωστών αγνώστων Αναρχικών, δεν θα άντεχε ούτε σε μια "ειρηνική" τους διαδήλωση.
Ακόμα όμως κι αν χρησημοποιόταν υλικό ανθεκτικό στις βαριοπούλες , δεν πρόκειται ποτέ να δούμες τέτοιες Στάσεις λεωφορείων σε Ελληνικούς δρόμους. Γιατί οι διαχειριστές του Κρατικού χρήματος που λαμβάνουν τις ""σοφές" αποφάσεις, όταν επισκέπτονται την USA , κυκλοφορούν μόνο με λιμουζίνες. Άρα είναι δύσκολο να (τις) δούν πέρα από την μύτη (και τις εντολές) των Εθνικών Εργολάβων Δημοσίων έργων...
πηγή: adena.gr