το πολύ σημαντικό θέμα της θαλάσσιας συγκοινωνίας, υπό το Γενικό Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, τον κ. Σώκο και τη συμμετοχή δύο εμπλεκομένων δημάρχων, της Θεσσαλονίκης και της Καλαμαριάς. Για τη σύσκεψη αυτή δεν έχει απευθυνθεί καμία πρόσκληση στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και τη Μητροπολιτική Ενότητα Θεσσαλονίκης, η οποία και σύμφωνα με το νόμο του Καλλικράτη, που η ίδια η κυβέρνηση έχει ψηφίσει, έχει τις μητροπολιτικές αρμοδιότητες σε θέματα μεταφορών και άρα θεσμικό ρόλο στο θέμα της θαλάσσιας συγκοινωνίας. Αν νομίζει η κυβέρνηση ότι με αυτό τον τρόπο και ζητώντας απλά στα λόγια συναίνεση θα επιτύχει κάτι για το μέλλον της Θεσσαλονίκης, πολύ φοβάμαι ότι σύντομα θα συναντήσει τοίχο».
Ακολουθεί επίσης δήλωση του Αντιπεριφερειάρχη μετά από την υπογραφή συμφωνίας για το ΜΕΤΡΟ:
«Από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησε η συζήτηση και ο διάλογος για το Μετρό Θεσσαλονίκης έθεσα τρεις προβληματισμούς. Δε μπορούμε να υπογράψουμε το μνημόνιο συνεργασίας εάν δε συμπεριληφθούν στο κείμενο, πρώτον το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης και ολοκλήρωσης του έργου, δεύτερον το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των εργασιών σε συγκεκριμένες περιοχές της πόλης, στις οποίες πλήττονται κάτοικοι και καταστηματάρχες, όπως η οδός Δελφών και τρίτον η αποσαφήνιση ότι δεν υφίσταται νομικό κόλλημα σε περίπτωση που η κυβέρνηση επιλέξει να προχωρήσει στην επαναχάραξη της κύριας γραμμής του Μετρό.
Σήμερα λοιπόν δεν υπογράφουμε το μνημόνιο, αλλά χαίρομαι που ο αρμόδιος υπουργός δεσμεύτηκε να εντάξει τις παραμέτρους αυτές στο κείμενο. Όταν και εφόσον πραγματοποιηθεί αυτή η δέσμευση, τότε θα υπογράψουμε και εμείς.
Παρ’ όλα αυτά, θέλω να ξεκαθαρίσω ότι η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και η Μητροπολιτική Ενότητα Θεσσαλονίκης στηρίζουν με όλες τους τις δυνάμεις και τα μέσα που διαθέτουν το έργο του Μετρό, καθώς πιστεύουμε ότι είναι σημαντικό να ολοκληρωθεί ταχύτατα και να παραδοθεί στους συμπολίτες μας»