15 Απρ 2011

Ανέκδοτο: ο έλεγχος

Παμπάλαιο αλλά καλό και διδακτικό. Από τον Βλάση Γωγούση

΄Ενας πατέρας μπαίνει στο δωμάτιο της κόρης του.


Εκείνη λείπει, αλλά υπάρχει ένα γράμμα πάνω στο κρεβάτι της.

Αρχίζει να σκέφτεται τα χειρότερα και με τρεμάμενα χέρια ανοίγει το γράμμα και διαβάζει:

-«Αγαπημένε μου μπαμπά,

Λυπάμαι που βρίσκομαι στη δυσάρεστη θέση να σου πω, πως έφυγα απ` το σπίτι, με το καινούργιο μου αμόρε !

Βρήκα επί τέλους την αληθινή αγάπη!

Αχ, να μπορούσες μόνο να τον έβλεπες!

Είναι τόσο όμορφος με τα τατουάζ και τα σκουλαρίκια ,και τόσο αγέρωχος πάνω στη μεγάλη και γρήγορη μηχανή του!

Αλλά δεν είναι μόνο αυτό… Επιτέλους είμαι έγκυος!

Ο Αμπντούλ λέει ότι θα είμαστε μια χαρά στο τροχόσπιτό του κατά μεσής στο δάσος και ότι θέλει να κάνουμε πολλά παιδιά. Αυτό βέβαια είναι και το δικό μου όνειρο!

Ανακάλυψα επίσης πως η Μαριχουάνα δεν κάνει κακό.

Γι` αυτό αποφασίσαμε να την καλλιεργούμε για εμάς και τους φίλους μας όταν θα ξεμένουμε από κοκαΐνη και έκσταση.

Εν τω μεταξύ ,ελπίζω η επιστήμη να βρει σύντομα τη θεραπεία για το AIDS και να μπορέσει ο Αμπντούλ να γίνει καλά!

Το αξίζει!

Μπαμπάκα μου δεν θέλω να ανησυχείς για μένα.

Είμαι πια 15 ετών και ξέρω να φροντίζω τον εαυτό μου!

Και έπειτα ο Αμπντούλ είναι τόσο δυνατός ,με τη σοφία και την πείρα των 67 χρόνων του!

Με καθοδηγεί και με συμβουλεύει με τον καλύτερο τρόπο για τις επιλογές μου ,όπως για την επιλογή μου να ασπασθώ τον ισλαμισμό!

Ελπίζω να έρθω να σε βρω σύντομα, έτσι θα σου δοθεί η ευκαιρία να γνωρίσεις τον Αμπντούλ και το εγγονάκι σου !

Με αγάπη

Το λατρεμένο σου κορίτσι

Υστερόγραφο:

Μπαμπά, είναι όλα ψέματα! Είμαι απέναντι στης Μαρίας ,ήθελα απλώς να καταλάβεις ότι υπάρχουν και χειρότερα πράγματα από τον ΕΛΕΓΧΟ του ΣΧΟΛΕΊΟΥ που θα βρεις στο δεξί συρτάρι του γραφείου μου !
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη