19 Μαΐ 2011

Έτσι μείωσαν τις δαπάνες;

Σήμερα κάθισα να κάνω τη φορολογική μου δήλωση ηλεκτρονικά.
Όταν τελείωσα και την υπέβαλα, κατάλαβα ότι οι άνθρωποι που μας κυβερνούν ή ηλίθιοι είναι, ή..
 προδότες.

Συγκεκριμένα πέρσι με δηλωθέν εισόδημα 17000 πλήρωσα φόρο 1300 ευρώ.Φέτος με 15690 θα πληρώσω 300 ευρώ!!!

Καταλαβαίνετε τί έχουν κάνει οι άχρηστοι?Μου αφαίρεσαν? απο το εισόδημα μου μέσω της περικοπής του δώρου 1300 ευρώ και μου επέστρέψαν τα 1000 λόγω χαμηλότερης φορολογίας.

Το αποτέλεσμα?εγώ αυτά τα 1000 ευρώ θα τα έδινα στην αγορά και αυτά θα επαναφορολογούνταν πολλές φορές

και στο τέλος θα τα έδινα και στο κράτος ενώ τώρα τί έκαναν?και λεφτά δεν κέρδισαν(300 ευρώ αντί 1300) και την αγορά ρήμαξαν.

Έτσι αποδεικνύεται αυτό που είπε οΣαμαράς στο Ζάππειο ΙΙ,ότι μόνο με ανάπτυξη θα βγούν τα νούμερα,και όχι με απολύσεις και λιτότητα.

Μπράβο στα ζώα που ακόμα τους υποστηρίζουν.
 
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΦΕΡΡΕΣ
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη