20 Μαΐ 2011

Τι έγινε στη Νομική την ημέρα των εκλογών; Τι ήταν αυτοί οι τύποι ;

Σε ότι αφορά την προηγούμενη ανάρτηση σας για την νομικη απθ , έχω να πω το εξής.
Αν και είμαι ακομμάτιστος φοιτητής, (ο χώρος μου -κεντρώος-δεν εκπροσωπείται από καμια παράταξη).
Τέλος πάντων, επειδή νομικάριος είμαι είπα να συμμετέχω στην διαδικασία και ψήφισα ένα ωραίο λευκό.
Μόλις τελείωσα με την ψηφοφορία, ...

κατα τις 8 πρέπει να ήταν, ανέβηκα στον τέταρτο για να δω ανακοινώσεις στον τομέα διεθνών (καθώς έχουμε εξεταστική σύντομα)...

Εκεί λοιπόν είδα μια 15αρια νοματέους, σίγουρα αλλοδαπούς αφού μεταξύ τους όταν μιλούσαν δεν καταλάβαινα τί έλεγαν και έναν μεγαλοπαραγοντα της πασπ νομικης να μιλά με το εμφανές «κεφάλι» της ομάδας ντουλάπα.

Τέλος πάντων επειδή με καμία από τις δύο παρατάξεις δεν τα πάω καλά (έχω δικές μου απόψεις για τον φοιτητικό συνδικαλισμό) αν το είδε και άλλος αυτό μπορεί να μου πει κανένας τί έκαναν αυτοι οι τύποι στον τέταρτο;

Thanks!
 
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη