26 Μαΐ 2011

Για να ανεβάσουμε και λίγο τη διάθεσή μας πρωί πρωί...

Τη γνωρίσαμε πριν από περίπου ένα χρόνο όταν τα περιοδικά την εμφάνιζαν στο πλευρό του συντρόφου της Αντώνη Ρέμου. Από τότε και μέχρι σήμερα αποτελεί ένα από τα πιο πολυσυζητημένα πρόσωπα της showbiz με τους φωτογράφους και τους δημοσιογράφους να καραδοκούν σε κάθε της εμφάνιση. Σε μία από τις σπάνιες συνεντεύξεις της, η Υβόννη Μπόσνιακ, δηλώνει, μεταξύ άλλων, πως
θέλει να ζήσει για πάντα και να γεράσει στην Ελλάδα.

Συζητώντας μαζί της, με έκπληξη διαπίστωσα ότι πέρα από εντυπωσιακή (και φυσική) ομορφιά είναι και πολύ προσγειωμένη. Προσηλωμένη στους προσωπικούς της στόχους, γνωρίζει ότι το μόντελινγκ έχει ημερομηνία λήξης και σχεδιάζει το επόμενο βήμα της. Μεγαλύτερο μέρος της ζωής της, όπως αποκαλύπτει, το αφιερώνει -εκτός από τους ανθρώπους που αγαπάει- στο Feeling Human, μια ΜΚΟ που ίδρυσε με στόχο την ενίσχυση του εθελοντισμού και της ιδέας της κοινωνικής προσφοράς. Η ίδια δεν θέλησε να μιλήσει για τη σχέση της με τον Αντώνη Ρέμο, το χαμόγελό της όμως την πρόδιδε κάθε φορά που η κουβέντα μας πήγαινε εκεί. Μάλλον, φταίει ο έρωτας...

Ονειρευόσουν από παιδί να γίνεις μοντέλο ή απλά προέκυψε;
Ποτέ δεν το ονειρεύτηκα, απλά προέκυψε. Το έβλεπα σαν μία καλή ευκαιρία να γνωρίσω τον κόσμο, διαφορετικούς πολιτισμούς, ανθρώπους...Μόλις τελείωσα το σχολείο είχα πει πως θα ασχοληθώ με το μόντελινγκ μόνο για ένα χρόνο με σκοπό να ταξιδέψω παντού. Τελικά, δεν πήγα πολύ μακριά. Έμεινα εδώ στην Ελλάδα και ασχολήθηκα αποκλειστικά με το μόντελινγκ.

Και πώς έφτασες στο σημείο να γίνει τοπ μόντελ;
Δεν ξέρω αν θα αποκαλούσα τον εαυτό μου τοπ μόντελ. Δεν υπάρχει κάποιο πανεπιστήμιο που να σου δίνει πτυχίο “τοπ μόντελ”. Αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι είχα καλούς μάνατζερ και στην Ελλάδα και στη Γερμανία και ενώ στην αρχή δεν το είχα πάρει στα σοβαρά όλο αυτό, σήμερα το αποτέλεσμα είναι πολύ καλύτερο από αυτό που φανταζόμουν.

Ήσουν η “ωραία του σχολείου” όταν ήσουν μικρή;
Χαχα! (γελάει). Ειλικρινά, όχι. Ήμουν ένα ήσυχο κορίτσι, δεν ακολουθούσα τη μόδα γιατί δεν με ενδιέφερε και ήμουν η μόνη που δεν είχε φίλο, αυτόν που τον πιάνεις από το χέρι και περπατάτε μαζί!! (γελάει). Όσο μεγάλωνα κάποιοι μου έλεγαν ότι πρέπει να γίνω μοντέλο. Εγώ, φυσικά, δεν τους πίστευα γιατί νόμιζα ότι με κορόιδευαν. Γύρω στα 14 άρχισε να με ενδιαφέρει περισσότερο η εξωτερική μου εμφάνιση και να ασχολούμαι πιο εντατικά μ' αυτή.

Το μόντελινγκ ήταν η μόνη σου δουλειά μέχρι σήμερα;
Αφού ολοκλήρωσα τις σπουδές μου, παράλληλα με αυτές δούλευα σε έναν παιδικό σταθμό, σχετικό αντικείμενο με τις σπουδές μου. Πάντα, όμως, παράλληλα με το σχολείο, δούλευα σε εστιατόρια και καφέ για το χαρτζιλίκι μου.

Πρόκειται, όμως, για μία δουλειά με ημερομηνία λήξης. Έχεις σκεφτεί το μετά;
Ήδη έχω αρχίσει να κάνω λιγότερες δουλειές ως μοντέλο εδώ και κάποιο καιρό. Να φανταστείς, οι περισσότερες από τις συναδέλφους μου με τις οποίες συνεργάζομαι είναι νεότερες από μένα. Ξέρω ότι είμαι ακόμη μικρή σε ηλικία, όμως, αυτό που λες είναι γεγονός: Το μόντελινγκ έχει ημερομηνία λήξης. Γι' αυτό και αποφάσισα να περιορίσω τις δουλειές μου ως μοντέλο και ξεκίνησα μία σταθερή συνεργασία σε ένα γραφείο εδώ στην Αθήνα.

Θα σε ενδιέφερε να ζούσες στο εξωτερικό και να έκανες εκεί διεθνή καριέρα;
Κάποια χρόνια πριν ίσως, σήμερα όχι.

Θα έμενες για πάντα στην Ελλάδα;
Αγαπώ την Ελλάδα, νιώθω σαν στο σπίτι μου και έχω αποφασίσει ότι θέλω να γεράσω εδώ.

Έζησες για πολλά χρόνια στη Γερμανία. Ποιες διαφορές εντοπίζεις μεταξύ Ελλήνων και Γερμανών;
Πολύ καλή ερώτηση. Νομίζω ότι οι Γερμανοί είναι λίγο κρύοι, έχουν στόχους και ξέρουν να τους φέρνουν εις πέρας, δουλεύουν σαν ρομπότ, είναι οργανωμένοι αλλά δεν έχουν πάθος. Οι Έλληνες είναι ζεστοί, παθιασμένοι με τα πάντα και όλοι θέλουν να κάνουν κάτι στη ζωή τους. Χαμογελούν και απολαμβάνουν την κάθε στιγμή κάποιες φορές περισσότερο απ' όσο πρέπει και χωρίς να σκέφτονται τις συνέπειες. Πολλές φορές το έχω σκεφτεί: Αν οι δύο αυτοί λαοί αντάλλαζαν κάποιες νοοτροπίες τους το αποτέλεσμα θα ήταν εξαιρετικό!

Πώς είναι η Υβόννη στην προσωπική της ζωή;
Παθιάζομαι πολύ με τα πάντα και πρέπει να μάθω τι σημαίνει η λέξη υπομονή. Λατρεύω να απασχολούμαι με πολλά πράγματα ταυτόχρονα, είμαι πάντα χαρούμενη και μ' αρέσει να φροντίζω τους ανθρώπους που αγαπάω, αλλά είμαι και λίγο κυκλοθυμική (έχει να κάνει με τις ορμόνες) όπως, άλλωστε, όλες οι γυναίκες!

Πόσο σημαντικός είναι ο έρωτας στη ζωή σου;
Όταν είσαι ερωτευμένος, τότε αυτός ο έρωτας είναι σίγουρα σημαντικός για τη ζωή σου, γιατί αν δεν ήταν τότε σίγουρα δεν θα ήσουν ερωτευμένος!

Όταν μία γυναίκα είναι ερωτευμένη, αυτό φαίνεται και όλοι μπορούν να το καταλάβουν. Είσαι ερωτευμένη λοιπόν;
Εσύ είπες ότι όλοι μπορούν να το καταλάβουν. Όχι;

Θα παρατούσες τη δουλειά σου για να κάνεις οικογένεια;
Ο σωστός τρόπος είναι η οικογένεια να γίνει κάποια μέρα, όταν θα είναι η κατάλληλη στιγμή. Ή μήπως πιστεύεις ότι μία γυναίκα με ένα μωρό δύο μηνών μπορεί να δουλεύει κανονικά;

Σου λείπει η οικογένειά σου;
Μου λείπει η οικογένειά μου, πολλοί φίλοι μου και φυσικά όλα αυτά τα μέρη στα οποία μεγάλωσα. Ευτυχώς, όμως, υπάρχουν αεροπλάνα και σε τρεις ώρες μπορώ να είμαι εκεί ανά πάσα στιγμή.

Είσαι νέα, όμορφη και με αξιόλογη καριέρα στο χώρο σου. Σου λείπει κάτι;
Νιώθω ολοκληρωμένη.

Τι σε κάνει να χαμογελάς;
Μία φιλική καλημέρα στο φούρνο το πρωί μπορεί να μου φτιάξει τη μέρα. Είναι τόσο εύκολο για μένα. Πραγματικά πιστεύω ότι είμαι ευλογημένη από τη φύση να είμαι χαρούμενη πάντα.

Τι θα διέγραφες από το παρελθόν σου;
Τίποτα. Όλα για κάποιο λόγο συμβαίνουν στη ζωή μας και είμαι πραγματικά χαρούμενη για το παρελθόν μου γιατί έχω μάθει πολλά από αυτό.

Η ιδέα του Feeling Human πώς προέκυψε;
Πριν από περίπου ένα χρόνο, ιδρύσαμε μαζί με τη Heather Nomi Tshuma το Feeling Human και αποστολή μας είναι να προωθήσουμε την ιδέα της φιλανθρωπίας, τη σημασία της κοινωνικής προσφοράς και να καλλιεργήσουμε την εθελοντική συνείδηση μεταδίδοντας το μήνυμα ότι ακόμη και η πιο μικρή βοήθεια είναι σημαντική. Η ομάδα του Feeling Human αποτελείται απο μια ενδιαφέρουσα μίξη ανθρώπων οι οποίοι προέρχονται από διαφορετικά κοινωνικά και επαγγελματικά υπόβαθρα: γιατροί, νοσηλευτές, εκπαιδευτικοί, φωτογράφοι, σκηνοθέτες, ηθοποιοί, χορευτές, επιτυχημένοι επιχειρηματίες και είναι ανοιχτό σε όσους θέλουν να προσφέρουν τη βοήθειά τους. Το Feeling Human ιδρύθηκε για να είμαστε κοντά στους ανθρώπους που το έχουν ανάγκη.

Τα μελλοντικά σου σχέδια;
Λένε ότι ο Θεός γελάει όταν κάνουμε σχέδια. Ζω την κάθε στιγμή με την ελπίδα να είμαι πάντα υγιής και ευτυχισμένη ό,τι κι αν συμβεί.

ADORE

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΣΟΦΙΑ ΤΟΥΝΤΟΥΡΗ
FASHION DIRECTOR ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΜΑΛΑΜΑΣ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ ΜΑΡΑ ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη