ΟΙ ΘΑΛΑΣΣΙΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΚΛΕΙΣΤΟΙ
Η ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΗΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ
«Στην Ελλάδα που διαθέτει το ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα της πολυνησίας και ενός σπάνιου θαλάσσιου μετώπου δεν νοείται να υπάρχουν σήμερα άγονες γραμμές. Μπορεί να υπάρχουν μόνο άγονες πολιτικές που δεν αντιλαμβάνονται τη σημασία που..
έχουν οι ανοιχτοί θαλάσσιοι δρόμοι στην ανάπτυξη της κάθε περιοχής». Αυτά ανέφερε η βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκη Χρύσα Αράπογλου σήμερα στην βουλή στο πλαίσιο συζήτησης επίκαιρης ερώτησης που κατέθεσε για την ακτοπλοϊκή απομόνωση της Θεσσαλονίκης. «Η Θεσσαλονίκη που φιλοδοξούμε να καταστεί πρωτεύουσα των Βαλκανίων, η πόλη με το δεύτερο μεγαλύτερο λιμάνι στην χώρα, φέτος διαθέτει το «προνόμιο» της μία και μοναδικής ακτοπλοϊκής σύνδεσης που το καλοκαίρι και στην καλύτερη περίπτωση για δύο μήνες θα αυξηθούν σε τρεις. Έτσι πόλη για μία ακόμα φορά δεν θα έχει καμία δυνατότητα σύνδεσης με τα νησιά των Κυκλάδων και την Κρήτη ενώ ακόμα και στις γειτονικές Σποράδες η επικοινωνία θα γίνεται με πλοία της συμβατικής γραμμής, για τέσσερις μήνες, μια φορά την εβδομάδα. Αυτή η ακτοπλοϊκή απομόνωση έχει σημαντικές επιπτώσεις όχι μόνο στην εμπορική και τουριστική εικόνα της πόλης αλλα και στην αναπτυξιακή της πορεία.»