Τα πράγματα στη θέση τους βάζει ο δημοτικός σύμβουλος Χρήστος Μάτης, με μια απαντητική επιστολή του στον Τριανταφυλλόπουλο, με την οποία δεν μπορεί να διαφωνήσει κανείς.
Στην επιστολή του (απευθύνεται στον Μάκη Τ., ο οποίος του κοινοποίησε την επιστολή που έστειλε χθες στον Γ.Μπουτάρη -δείτε τη ΧΘΕΣΙΝΉ επιστολή Μάκη προς Μπουτάρη εδώ-)
ο Χρήστος Μάτης, επισημαίνει στον κ.Τριανταφυλλόπουλο, ότι..
"κακώς του επέστρεψε τις πινακίδες ο κ.Μπουτάρης".
Η επιστολή του επικεφαλής της παράταξης «ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ- Οικολογία στην Πράξη», Χρήστου Μάτη, στον κ. Μακη Τριaνταφυλλόπουλο
Αγαπητέ κύριε Τριανταφυλλόπουλε
Σας ευχαριστώ για την κοινοποίηση της επιστολής, που στείλατε στο Δήμαρχο Θεσσαλονίκης.
Δε θέλω να εμπλακώ στις προσωπικές σας σχέσεις με τον Δήμαρχο.
Θέλω, όμως, με την ευκαιρία αυτή, να αναφερθώ στις απόψεις μου σχετικά με το πραγματικό περιστατικό.
Είναι γνωστό στη δημοσιογραφική κοινότητα, από την οποία προέρχομαι, ότι φροντίζετε να μην αφήνετε ακάλυπτους τους συνεργάτες σας στις σχέσεις τους με την πολιτική εξουσία, ειδικά όταν είναι σε αποστολή, την οποία εσείς έχετε αναθέσει.
Όμως στην προκειμένη περίπτωση κάνατε λάθος.
Καλώς ή κακώς από το νόμο προβλέπεται η παρακράτηση των πινακίδων κυκλοφορίας επί 20 ημέρες, όταν αυτές αφαιρεθούν. Από το νόμο προβλέπεται, ότι δεν επιστρέφονται με την καταβολή του προστίμου. Είναι δύο διαφορετικές ποινές.
Υπάρχει μία διαδικασία ένστασης κατά της αφαίρεσης και μία διαδικασία υποβολής αιτήματος για επίσπευση της επιστροφής.
Ειδική διευθέτηση για αυτοκίνητα που χρησιμοποιούνται για επαγγελματικούς λόγους δεν προβλέπεται.
Αυτό απάντησα σε τρεις συναδέλφους μας και μία γνωστή επιχειρηματία της Θεσσαλονίκης, όταν τους επιβλήθηκε η ποινή της αφαίρεσης και επιδίωξαν την επιστροφή των πινακίδων τους.
Απ’ ό,τι καταλαβαίνω από την επιστολή σας, η παρέμβαση σας ήταν αρκετή για να επιστραφούν οι πινακίδες του συνεργάτη σας σε τρεις ή τέσσερις ημέρες.
Νομίζω ότι κακώς έγινε έτσι. Εστάλη ένα μήνυμα στην κοινωνία, ότι υπάρχουν τρόποι να ξεπεραστούν τα εμπόδια που βάζουν οι νόμοι.
Αυτό επιβεβαιώνει τη δική σας ισχύ, αλλά υπονομεύει το κύρος της δημοτικής αρχής.
Από όσα έχω γράψει παραπάνω προκύπτει ότι ξέρω τουλάχιστον τέσσερις, οι οποίοι λογικά τώρα θα σκέφτηκαν ότι «εάν είχαν απευθυνθεί σε σας, θα είχαν κάνει τη δουλειά τους».
Εγώ δε θα είχα καμία αντίρρηση να συζητήσουμε τα προβλήματα από την αφαίρεση των πινακίδων σε πολλούς επαγγελματίες, που χρησιμοποιούν ΙΧ αυτοκίνητο για επαγγελματικούς σκοπούς. Αυτό που εσείς αποκαλείτε «αυτονόητο», αλλά δεν είναι.
Όμως, αυτό πρέπει να αποτελεί μία ρύθμιση για όλους. Νόμιμη και διαφανή. Με προσυμφωνημένες διαδικασίες. Για όλους. Είτε έχουν πρόσβαση σε σημαίνοντα στελέχη της πολιτικής εξουσίας, είτε στον Τριανταφυλλόπουλο, είτε σε κανέναν.
Όπως συμβαίνει με τους περισσότερους από τους 5.000 συμπολίτες μας, που κάποια στιγμή, από την αρχή του χρόνου, βρήκαν τα αυτοκίνητα τους χωρίς πινακίδες.
Χρήστος Μάτης
Δημοτικός Σύμβουλος Θεσσαλονίκης