Οι ταξιτζήδες είναι πολλοί ψήφοι και έχουμε μεγάλη αγωνία να δούμε αν θα αντέξει ο Ραγκούσης, την πίεση των "συναδέλφων" του...
Ερώτηση προς τον νέο υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννη Ραγκούση, κατέθεσαν οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, Τόνια Αντωνίου και Νίκος Σαλαγιάννης, με την οποία ζητούν να..
πληροφορηθούν «γιατί άλλαξε η κυβερνητική απόφαση για τα ταξί η οποία εξασφάλιζε και προσαρμογή στα ευρωπαϊκά δεδομένα και συναίνεση των κοινωνικών εταίρων».
Οι βουλευτές αναφέρουν ότι «στο πλαίσιο της εφαρμογής του νόμου 3919/2011 για την κατάργηση των αδικαιολόγητων περιορισμών στην πρόσβαση και άσκηση επαγγελμάτων δημοσιοποιήθηκε στις αρχές Ιουνίου από την προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου σχέδιο ΠΔ σχετικά με την απελευθέρωση των ταξί.
Οι εκπρόσωποι του κλάδου των ταξί είχαν χαιρετίσει τη δημοσιοποίηση του ΠΔ εφόσον διαμόρφωνε ένα ασφαλές εργασιακό περιβάλλον για όλους τους ιδιοκτήτες ταξί, υψηλής ποιότητας μεταφορικές υπηρεσίες για τους πολίτες, αναβάθμιση του κύρους του επαγγέλματος και εξίσωση των υπηρεσιών με αυτές των υπολοίπων ευρωπαϊκών χωρών.
Ωστόσο η νέα ηγεσία του υπουργείου αναιρεί την πολιτική απόφαση της προηγούμενης ηγεσίας, η οποία και ήταν συμφωνημένη σε κυβερνητικό επίπεδο μεταξύ των αρμόδιων υπουργών και Οικονομικών και εξασφάλιζε την συναίνεση των επαγγελματιών του κλάδου».
Ερώτηση προς τον νέο υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννη Ραγκούση, κατέθεσαν οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, Τόνια Αντωνίου και Νίκος Σαλαγιάννης, με την οποία ζητούν να..
πληροφορηθούν «γιατί άλλαξε η κυβερνητική απόφαση για τα ταξί η οποία εξασφάλιζε και προσαρμογή στα ευρωπαϊκά δεδομένα και συναίνεση των κοινωνικών εταίρων».
Οι βουλευτές αναφέρουν ότι «στο πλαίσιο της εφαρμογής του νόμου 3919/2011 για την κατάργηση των αδικαιολόγητων περιορισμών στην πρόσβαση και άσκηση επαγγελμάτων δημοσιοποιήθηκε στις αρχές Ιουνίου από την προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου σχέδιο ΠΔ σχετικά με την απελευθέρωση των ταξί.
Οι εκπρόσωποι του κλάδου των ταξί είχαν χαιρετίσει τη δημοσιοποίηση του ΠΔ εφόσον διαμόρφωνε ένα ασφαλές εργασιακό περιβάλλον για όλους τους ιδιοκτήτες ταξί, υψηλής ποιότητας μεταφορικές υπηρεσίες για τους πολίτες, αναβάθμιση του κύρους του επαγγέλματος και εξίσωση των υπηρεσιών με αυτές των υπολοίπων ευρωπαϊκών χωρών.
Ωστόσο η νέα ηγεσία του υπουργείου αναιρεί την πολιτική απόφαση της προηγούμενης ηγεσίας, η οποία και ήταν συμφωνημένη σε κυβερνητικό επίπεδο μεταξύ των αρμόδιων υπουργών και Οικονομικών και εξασφάλιζε την συναίνεση των επαγγελματιών του κλάδου».