Σχολιάζοντας την πρωτοβουλία του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και Marketing Θεσσαλονίκης να αναθέσει σε εταιρεία την εκπόνηση επιχειρησιακού σχεδίου για το branding της πόλης, ο αναπληρωτής γραμματέας Παραγωγικών Τομέων της ΝΔ, Στράτος Σιμόπουλος, έκανε την ακόλουθη δήλωση... «Με χαρά πληροφορηθήκαμε ότι ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Marketing Θεσσαλονίκης, έχει αναθέσει σε εταιρεία την εκπόνηση επιχειρησιακού σχεδίου για το branding της Θεσσαλονίκης.
Χαιρετίζουμε την παραπάνω ενέργεια που κινείται στη σωστή κατεύθυνση και αποτελεί , συνέχεια της πρωτοβουλίας «Thessaloniki Forward» την οποία παρουσίασε τον Απρίλιο η Γραμματεία Παραγωγικών Τομέων της ΝΔ στη Θεσσαλονίκη, παρουσία του αντιπροέδρου της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Δημήτρη Αβραμόπουλου και της υπεύθυνης του Τομέα πολιτικής ευθύνης Τουριστικής Ανάπτυξης, Όλγας Κεφαλογιάννη.
Η Θεσσαλονίκη μπορεί να γίνει τουριστικός προορισμός, κάτι που για να επιτευχθεί απαιτεί τον συντονισμό όλων των φορέων της πόλης.Η δημιουργία λογοτύπου και brand name αποτελεί μια αρχή, η οποία για να έχει καλύτερο αποτέλεσμα πρέπει να οδηγήσει και στη δημιουργία ενός πολυμεσικού portal για την πόλη, όπως παρουσιάσαμε στα πλαίσια της πρωτοβουλίας ThessalonikiForward ».
Χαιρετίζουμε την παραπάνω ενέργεια που κινείται στη σωστή κατεύθυνση και αποτελεί , συνέχεια της πρωτοβουλίας «Thessaloniki Forward» την οποία παρουσίασε τον Απρίλιο η Γραμματεία Παραγωγικών Τομέων της ΝΔ στη Θεσσαλονίκη, παρουσία του αντιπροέδρου της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Δημήτρη Αβραμόπουλου και της υπεύθυνης του Τομέα πολιτικής ευθύνης Τουριστικής Ανάπτυξης, Όλγας Κεφαλογιάννη.
Η Θεσσαλονίκη μπορεί να γίνει τουριστικός προορισμός, κάτι που για να επιτευχθεί απαιτεί τον συντονισμό όλων των φορέων της πόλης.Η δημιουργία λογοτύπου και brand name αποτελεί μια αρχή, η οποία για να έχει καλύτερο αποτέλεσμα πρέπει να οδηγήσει και στη δημιουργία ενός πολυμεσικού portal για την πόλη, όπως παρουσιάσαμε στα πλαίσια της πρωτοβουλίας ThessalonikiForward ».