Για όλους και για όλα μίλησε ο Στράτος Σιμόπουλος, την περασμένη Παρασκευή, στην εκπομπή που παρουσιάζει η δημοσιογράφος Μαρία Παπαδημητρίου στο Tv- Χαλκιδική. Ο αναπληρωτής γραμματέας Παραγωγικών Τομέων της ΝΔ απάντησε στο ερώτημα γιατί ασχολείται με την πολιτική, μίλησε για το πολιτικό σύστημα, που όπως είπε έδωσε σημασία στην επικοινωνία και όχι στην ουσία, ενώ αναφέρθηκε και στα βήματα που πρέπει να κάνει η Θεσσαλονίκη προκειμένου να «περπατήσει» στο δρόμο της ανάπτυξης.
Ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή…
Ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή…
Εξηγώντας τους λόγους που τον οδήγησαν να ασχοληθεί με την πολιτική, ο κ. Σιμόπουλος απάντησε πως από τις αρχές της δεκαετίας του 1990 διατυπώνει δημόσια τις θέσεις του. Θεωρεί, λοιπόν, πως ήρθε η ώρα να περάσει στην άλλη πλευρά του τραπεζιού για να αποδείξει στην πράξη ότι αυτά τα οποία πιστεύει είναι υλοποιήσιμα. «Για αυτό το λόγο πήρα την απόφαση να κάνω ένα περισσότερο βήμα στην πολιτική και σε μια φάση της επαγγελματικής μου ζωής που θα περίμενε κανείς το αντίθετο» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Σχολιάζοντας το υπάρχον πολιτικό σύστημα, υποστήριξε ότι τα τελευταία 30 χρόνια παρήγαγε έναν συγκεκριμένο τύπο πολιτικού, δίνοντας προτεραιότητα στην επικοινωνία και όχι στην ουσία. «Πρέπει λοιπόν όλοι μαζί, πολιτικοί και πολίτες, να προσπαθήσουμε να αλλάξουμε αυτόν τον τρόπο γιατί οι πολίτες είναι εκείνοι που επιλέγουν» παρατήρησε, προσθέτοντας ότι οι πολίτες «πολλές φορές επιλέγουν κάτι σερβιρισμένο από ένα σύστημα το οποίο παράγει πολιτικούς και πολιτικές με σκοπό κυρίως να αυτοεξυπηρετηθεί. Είναι στο χέρι όλων μας ή στο χέρι κάποιων από εμάς να σταματήσει αυτή η κατάσταση».
Τόνισε επίσης ότι οι κομματικές ηγεσίες πρέπει να προσελκύσουν στα ψηφοδέλτια πρόσωπα τα οποία θα εδράζουν την απήχηση τους στην κοινωνία και δεν θα προέρχονται από τον κομματικό «σωλήνα» ή από το χώρο του star system.
Όσον αφορά τη Θεσσαλονίκη η άποψη του είναι συγκεκριμένη:
«Νομίζω», σχολίασε, «ότι υπάρχει ένα θέμα στην καθαριότητα εδώ και 8 μήνες το οποίο οφείλει να λύσει η σχετικά νέα δημοτική αρχή. Δεν φτάνουν οι κινήσεις σε επίπεδο πολιτισμού και κυκλοφοριακού που είναι καλοδεχούμενες. Όσον αφορά τη Θεσσαλονίκη, ανήκω σε αυτούς που πιστεύουν ότι μακροπρόθεσμα πρέπει να γίνει κέντρο διαμετακομιστικού εμπορίου για τη ΝΑ Ευρώπή, κάτι αντίστοιχο που είναι η Ολλανδία για τη ΒΔ Ευρώπη. Αυτό από τη φύση του μπορεί να φέρει πάρα πολλές επενδύσεις, μπορεί να γίνει με κέντρο το λιμάνι και ό,τιδήποτε άλλο συνδυάζεται με το θέμα αυτό. Μπορούμε επίσης να γίνουμε τουριστική πόλη. Η Θεσσαλονίκη δεν είναι τουριστικός προορισμός, γίνεται μια προσπάθεια από τους παραγωγικούς φορείς της πόλης προς αυτήν την κατεύθυνση, είναι θετική η προσπάθεια, γίνονται κάποια βήματα και αυτό πρέπει να συνεχιστεί με μεγαλύτερη ένταση. Όχι μόνο η Θεσσαλονίκη, αλλά η Κεντρική Μακεδονία έχει ένα ανεπανάληπτο τουριστικό προϊόν και πρέπει να μπει στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη. Ένας τρίτος χώρος θα μπορούσε να είναι η καινοτομία. Η ζώνη καινοτομίας, σε συνδυασμό με το ΑΠΘ, που είναι το μεγαλύτερο πανεπιστήμιο των Βαλκανίων και ένα από τα μεγαλύτερα της Ευρώπης, μπορεί να φέρει επενδύσεις και να αποτελέσει μοχλό ανάπτυξης».
Για το Μετρό υποστήριξε ότι η Θεσσαλονίκη έχει το μοναδικό προνόμιο να έρχονται πόροι και οι αρμόδιοι φορείς να τους διώχνουν. «Το ίδιο έγινε με την υποθαλάσσια, το ίδιο γίνεται με το Μετρό, το ίδιο φοβάμαι ότι θα γίνει με τη μετεγκατάσταση του εκθεσιακού κέντρου της ΔΕΘ» είπε, σημειώνοντας πως «αντί να πάρουμε μια απόφαση για το Μετρό και τα άλλα έργα και να την υλοποιήσουμε ανεξάρτητα από το ποια κυβέρνηση είναι στην εξουσία, όταν αλλάζουν οι κυβερνήσεις αυτόματα αλλάζει και ο σχεδιασμός των έργων. Αυτό πρέπει να σταματήσει».
Τέλος, για το αεροδρόμιο «Μακεδονία» εκτίμησε ότι οι εγκαταστάσεις του χρειάζονται αναβάθμιση άμεσα, ενώ για τη μετεγκατάσταση της ΔΕΘ στη Σίνδο σημείωσε ότι «το έργο πρέπει να γίνει όπως έχει δρομολογηθεί».