7 Σεπ 2011

Στη Βουλή το ν/σ για τη διαφθορά..

..πολιτικών και κρατικών αξιωματούχων
του Dr.Βλάση Γωγούση
Διάβασα σήμερα στις εφημερίδες ότι κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο του υπουργείου ..
Δικαιοσύνης « για την εκδίκαση πράξεων διαφθοράς πολιτικών και κρατικών αξιωματούχων, ΥΠΟΘΈΣΕΩΝ ΜΕΓΆΛΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΎ ΕΝΔΙΑΦΈΡΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕΊΖΟΝΟΣ ΔΗΜΟΣΊΟΥ ΣΥΜΦΈΡΟΝΤΟΣ ».


Λοιπόν φίλοι μου αγαπημένοι ( που θάλεγε και ο αείμνηστος Γιώργος Οικονομίδης ) αν ήμουνα εγώ ο αρμόδιος υπουργός

1ον θα έβαζα τελεία και παύλα μετά τη λέξη «αξιωματούχων» !! Τι πάει να πει μόνο ΜΕΓΑΛΟΥ κοινωνικού ενδιαφέροντος και ΜΕΊΖΟΝΟΣ δημοσίου συμφέροντος;;;; Θα πεί, δηλαδή , «κοιτάξτε παίδες , δημόσιοι λειτουργοί , κλέψ`τε, αρπάξτε, τσεπώστε αλλά μην το παρακάνετε κι`όλας ;; ».

( θυμίζει τον Ανδρέα Παπανδρέου που είπε στον τότε Διοικητή της ΔΕΗ ,τον περιβόητο Μαυράκη : «είπαμε ,παρτε ένα δωράκι αλλά όχι και 500 εκατομμύρια ;;; ») .

,

2ον θα θέσπιζα νομική διαδικασία που θα παρέπεμπε σε αυθημερόν ΤΑΚΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ , τον κλέφτη, τον απατεώνα ,τον επίορκο, τον τιποτένιο, σε ειδικό δικαστήριο και - σε περίπτωση καταδίκης του - θα μπλοκάριζα αυθημερόν τους λογαριασμούς και τα περουσιακά στοιχεία του κλέφτη καί τωνσυγγενών του μέχρι δευτέρου βαθμού για τα περαιτέρω!

( Ας με συγχωρήσει ο κύριος…..ΚΑΛΑΜΙΤΣΗΣ΅ για ενδεχόμενες λανθασμένες ορολογίες –τον παρακαλώ να με διορθώσει !)



Μη βιάζεστε ,υπάρχει και …

.3ον :

Την άλλη μέρα, ( σε περίπτωση καταδίκης) , θα δίνονται πρωϊ-πρωΊ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ τα στοιχεία του επίορκου , για δημόσια διαπόμπευση!

-« Και τι θα γίνει - θα μου πείτε - το αυτί τους δεν θα ιδρώσει !» - αν ανακοινωθούν τα ονόματά τους !!».

- «Εμένα μου λέτε ( λέω τώρα εγώ ) , δώστε εσείς τα ονόματα στον κόσμο και να δούμε αν θα μπορούνε οι ευυπόληπτοι κύριοι και οι γυναίκες τους ν` απλώνουν απ` την επομένη τις κορμάρες τους στις παραλίες , να τρώνε τις ψαρούκλες τους στα ακριβά εστιατόρια , να κουβαλιούνται στα ....Ηρώδεια και να καταλαμβάνουν τις πρωτοκαθεδρίες στα ……Μέγαρα Μουσικής.

Ούτε στον δρόμο θα μπορούν να περπατάνε , οι «κύριοι» αυτοί και οι γυναίκες τοτς.

Ούτε στην Ανάσταση, ούτε στον επιτάφιο ,ούτε στην τελετή των Θεοφανείων., ούτε στο θέατρο , τον κινηματογράφο , στον ιππόδρομο , ούτε , ούτε στα …..ουρητήρια για κατούρημα δεν θα μπορούν να πάνε !

Και μη γελάτε , με γιαούρτια , με γιουχαΐσματα , με αυγά μελάτα , με γρονθοκοπήματα και κλωτσοπατινάδα θα τους υποδέχονται όπου κι` αν πάνε.

Και τα παιδιά τους – θα μου πείτε - ,αυτά τα ανεύθυνα βλαστάρια , που όταν πάν σχολειό θα τα χλευάζουν οι συμμαθητές τους,.

Φίλοι και φίλες μου , η μάνα κι`ό πατέρας τους ,δεν τα σκεφθήκανε - όταν ρουφούσανε το αίμα του Λαού με καλαμάκι , εμείς θα τα σκεφθούμε;!

ΟΧΙ, δεν είναι σενάρια Γωγούσιας φαντασίας , είναι το ΑΥΡΙΟ - δυστυχώς - αυτού του τόπου , φίλοι μου !.

Υστερόγραφο :Αν ξέρανε οι λήσταρχοι του Δημοσίου πλούτου , ότι αργά η γρήγορα θα βγουν στη φόρα οι βρωμιές τους, κι` ότι μόνο σε χώρες του τρίτου κόσμου θα μπορούσαν αυτοί και ο ….συμσελές τους να περάσουνε τα τελευταία χρόνια της ζωής τους, ούτε το μέλι απ` το…. .δάχτυλό τους δεν θα γλύφαν,

τα ,καθίκια !!,

.Αυτά ! Εσείς αγαπητοί μου αναγνώστες τι λέτε,! Συμφωνείται η διαφωνείτε;;;



Δρ Βλάσης Γωγούσης
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη