21 Σεπ 2011

Μιλούσα σήμερα μ΄ένα φίλο μου...

Μιλούσα σήμερα με έναν φίλο μου γιατρό. Εκτός από το ότι του χρωστάει ο ΟΠΑΔ περίπου €30.000, του ήρθε και μια κατραπακιά με την έκτακτη εισφορά για €8.000, που ακόμη να συνέλθει.

Το τι μπινελίκι έριξε στον Λοβέρδο και στον Κουτρουμάνη, δεν λέγεται.

Και όπως μου είπε, προβλέπονται μαύρα κατάμαυρα χρόνια στο θέμα της δημόσιας υγείας.

Η κυβέρνηση δουλεύει για τους ιδιώτες. Και ας είναι σοσιαλιστική.

Πολύ απλά, όπως μου είπε, για να παίρνει πλέον ένας γιατρός €1.900 το μήνα, θα πρέπει να έχει τουλάχιστον 8.500 πελάτες! Κάντε την αναγωγή και θα καταλάβετε τι είδους περίθαλψη περιμένει τους ασφαλισμένους….

Μιλούσα σήμερα με έναν φίλο μου δημόσιο υπάλληλο. Εκτός του ότι του έχουν ήδη κόψει το μισθό κατά 30-40%, εκτός του ότι τελείωσαν τα δώρα Χριστουγέννων κλπ. εκτός του ότι κι αυτουνού του χρωστάει ο ΟΠΑΔ περίπου €600 από το 2009, του ήρθε και μια κατραπακιά με την έκτακτη εισφορά €1.600, που περπατάει και παραμιλάει…

Μιλούσα σήμερα με ένα φίλο μου ελεύθερο επαγγελματία. Καταστηματάρχη. Εκτός από το ότι ο τζίρος του έχει πέσει στο 30-40% του κανονικού, του ήρθε και μια κατραπακιά με την έκτακτη εισφορά, περαίωση, και κάτι άλλα που δεν τα κατάλαβα, που σκέπτεται να πάει ξανά φαντάρος… εθελοντής.

Για να έχει , λέει, να τρώει. Αλλιώς δεν βγαίνει.

Ήδη έκοψε φροντιστήρια, κολυμβητήρια, νόβα, βίντεο, κλπ και τα ανήλικα παιδιά του δεν του μιλάνε. Δεν καταλαβαίνουν δυστυχώς, ότι αυτά παθαίνει κανείς όταν ψηφίζει σοσιαλιστικά….

Μιλούσα σήμερα με ένα φίλο μου ταξιτζή. Δεν θα σας πως τι μου είπε, διότι θα παρέμβει το ραδιοτηλεοπτικό…

Πάντως αν ήμουν στη θέση των Ρέππα και Ραγκούση, δεν θα ξανάμπαινα ποτέ σε ταξί. Μη τυχόν και τύχαινε να είναι οδηγός ο φίλος μου.

Το τι θα τους έκανε αν τους πετύχαινε πουθενά, ούτε σε τσόντα του Γκουσγκούνη δεν θα έπαιζε… Τόσο καλά.

Και πριν από λίγο μίλησα με τον 86χρονο πατέρα μου, συνταξιούχο του ΙΚΑ. Περιμένει πως και πώς να του φέρει ο ταχυδρόμος το μπιλιετάκι με το νέο φόρο ακινήτων, για ένα διαμέρισμα 120 τμ που έχει, και το οποίο αγόρασε στα 65 του έχοντας δουλέψει σκληρά μια ζωή ολόκληρη… από 14 χρονώ παιδί. Ήδη η μάνα μου έχει σταντ μπαι τα υπογλώσσια του, και έχει ενημερώσει μια γειτόνισσα της νοσοκόμα να είναι σε επιφυλακή. Δεν βλέπω να το γλιτώνει το έμφραγμα ο μπαμπάς.

Το τι βρισίδι έριξε στο Πασόκ, δεν λέγεται. Κι ας έφαγε τη ζωή του ολόκληρη σαν Παπανδρεϊκός πρώτα, Ανδρεϊκός αργότερα, και από τα ιδρυτικά μέλη του ΠΑΣΟΚ το `74… Τι να πω; Ας πρόσεχε.



Με αυτά και με αυτά, άρχισαν να μιλάω πλέον με τον εαυτό μου. Κοινώς να παραμιλάω.

Εμένα δεν μου ήρθε ακόμη η κατραπακιά της έκτακτης εισφοράς. Όμως την περιμένω. Ακίνητο(α) δεν έχω, οπότε εκεί καλά πάμε…Όμως περιμένω πως και πως τη μέρα των εκλογών.

Διότι τελικά, καλές οι διαδηλώσεις, καλές και οι διαμαρτυρίες, αλλά δυστυχώς δεν βλέπω να έχουν αποτέλεσμα. Ο ΓΑΠ εκεί, στο στόχο του… δεν καταλαβαίνει Χριστό.

Αν δεν διαλύσει τη χώρα, και αν δεν ξεπουλήσει τα πάντα, δεν τον κουνάει κανείς. Σαν υπνωτισμένος είναι. Σαν προγραμματισμένος πράκτορας sleeper. Έβαλε κάποιον σκοπό, και δεν θα ησυχάσει αν δεν τον πετύχει. Μιλάμε για αφοσίωση, όχι αστεία. Άραγε ακούει και φωνές μέσα του;

Η μόνη λύση λοιπόν είναι η κάλπη. Τίποτα άλλο. Το μόνο όπλο δηλαδή, που μας έμεινε. Αν δεν μας το κόψει κι αυτό ο ΓΑΠ, με τη φόρα που πήρε…

Strange Attractor στο antinews
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη