28 Σεπ 2011

Ψωμιάδης : "Διεκδικώ τη σύνταξη που δικαιούμαι"

Οπως δήλωσε στο Νewsit  (που τον πήρε τηλέφωνο, αλλά δεν πήρε τον Κλέωνα Παπαδόπουλο, για να τον ρωτήσει, γιατί νοίκιασε το μαγαζί της συμπεθέρας του Γ.Παπανδρέου)  o Παναγιώτης Ψωμιάδης "δυστυχώς για μια ακόμη φορά τα παπαγαλάκια της Θεσσαλονίκης και των Αθηνών ενήργησαν προσπαθόντας να παραπλανήσουν τον ελληνικό λαό. Από τη στιγμή που ανέλαβα..
 νομάρχης και ιδιαίτερα περιφερειάρχης τους τελευταίους μήνες μετά την τιμωρία μου, λόγω του ότι δεν έπαιρνα τα λειτουργικά έξοδα και τις αμοιβές της περιφέρειας που δεν ανέρχονται σε πάνω από 3.900 ευρώ εάν δεν κάνω λάθος και όχι 6.000 όπως γράφουν ψευδώς είχε σταματήσει και το μεγαλύτερο μέρος της βουλευτικής μου σύνταξης, τα 2/3 του συνολικού ποσού. Όμως την περίοδο που εγώ είμαι τιμωρημένος θεωρώ λογικό και νόμιμο να διεκδικήσω και πάλι ολόκληρη τη βουλευτική μου σύνταξη, η οποία ανερχόταν στις 2.700 ευρώ το μήνα και σήμερα είναι πολύ λιγότερο. Δεν καταλαβαίνω που είναι το παράδοξο.

Τη σύνταξη τη βουλευτική εγώ την λαμβάνω εδώ και 7 με 8 χρόνια, δεν τη διεκδικώ τώρα, αυτό είναι το όλο θέμα. Απλώς κάποιοι θέλουν να διαμορφώσουν στην κοινωνία ένα κλίμα κατά του Παναγιώτη Ψωμιάδη για μια ακόμη φορά. Οπως μεθοδευμένα υπάρχει ένα σχέδιο εξόντωσης και εξαθλίωσης του ελληνικού λαού, όχι σήμερα αλλά εδώ και 10 με 15 χρόνια, το ίδιο συμβαίνει και μαζί μου.

Επειδή έχω γίνει στόχος, είμαι στόχοποιημένος από το σύστημα και τον "μεγάλο αδελφό" θεωρόντας πως έτσι θα με λυγίσουν, θα με φιμώσουν, πιστεύοντας ότι εγώ είμαι ένα από τα golden boy της πολιτικής ζωής. Δεν έχουν αντιληφθεί πως είμαι ένα πλατάνι με πολύ βαθιές και δυνατές ρίζες και δεν πρόκειται να με λυγίσουν. Διεκδικώ αυτά που εγώ έπαιρνα τα προηγούμενα χρόνια, τιποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο".
.................................
Θεώρησαν λοιπόν λογικό κάποιοι σαλίγκαροι, να μην πάρει τη σύνταξή του ένας άνθρωπος που τη δικαιούται, θεωρούν ότι πρέπει να εκπέσει του αξιώματός του -στο οποίο ο κυρίαρχος λαός τον έστειλε- επειδή μείωσε ένα πρόστιμο, αλλά κάνουν μούγκα στο σκάνδαλο του Τ.Τ. για να μη χάσουν τη διαφήμισή του!!! "Σκανδαλάρα" όταν βήχει ο Ψωμιάδης, μούγκα όταν διαχειρίζονται το χρήμα μιας κρατικής τράπεζας όπως θέλουν κάποιοι....
Τα λαμόγια δηλαδή που κρίνουν τους άλλους για μια σύνταξη, βάζουν στον πάτο τους ένα τεράστιο σκάνδαλο για τα λεφτά! Ρε άι σιχτίρ, που θέλετε να κάνετε και τους τιμητές. Γλίτσες!
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη