6 Σεπ 2011

Ρε κάτι πλάκες που τους έκανε ο Μαγκριώτης !

Ενα απίστευτο, σουρεαλιστικό σκηνικό έζησαν σήμερα πολιτικοί και δημοσιογράφοι. Ο Υφυπουργός Υποδομών κλπ,κπλ, Γιάννης Μαγκριώτης, τους κάλεσε σε σύσκεψη για το θέμα του μετρό Θεσσαλονίκης, όχι σε αίθουσα ξενοδοχείου, αλλά
 ...μέσα στο εργοτάξιο Ευκλείδη.

Στη σύσκεψη θα συμμετείχε και  ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της «Αττικό Μετρό», Χρήστος Τσίτουρας, και στελέχη της εταιρείας που παρείχαν αναλυτικότερη ενημέρωση για το έργο που δεν θα τελειώσει ποτέ.

Ο (εκνευρισμένος) Σταύρος Καλαφάτης

Ο Υπεύθυνος Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Ενέργειας και Φυσικών Πόρων της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης κ. Σταύρος Καλαφάτης, αναφορικά με τη συνέντευξη τύπου που παρέθεσε ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννης Μαγκριώτης με θέμα την πορεία του έργου «Μετρό Θεσσαλονίκης», έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Το ενδιαφέρον της Νέας Δημοκρατίας για το Μετρό είναι δεδομένο. Εκφράστηκε δε και σήμερα με βάση δύο γεγονότα:

1. Αν και η σημερινή πρόσκληση για ενημέρωση από την κυβέρνηση είχε έντονο χρώμα επικοινωνίας (έγινε σε εργοτάξιο και όχι σε γραφεία ή χώρο συσκέψεων), βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας ήταν παρόντες.

2. Η παρουσία των βουλευτών της αντιπολίτευσης ήταν μαζικότερη από αυτή της συμπολίτευσης.

Δυστυχώς σ’ ένα μεγάλο βαθμό και μάλιστα λόγω και της έλευσης του Πρωθυπουργού σε λίγες ημέρες στη Θεσσαλονίκη, το Μετρό αντιμετωπίζεται από το ΠΑΣΟΚ περισσότερο ως μέσο επικοινωνίας παρά ως μέσο συγκοινωνίας.

Το έργο οφείλουμε να το υπερασπιστούμε όλοι στην πόλη. Δεν μπορούμε όμως να μην επισημάνουμε ότι οι επιδόσεις της Κυβέρνησης σχετικά με το Μετρό Θεσσαλονίκης χαρακτηρίζονται από παλινωδίες, αναξιοπιστία και καθυστερήσεις.

Παλινωδίες που αποτυπώνονται με τον πιο χαρακτηριστικό τρόπο, με την απόσυρση της ιδέας της επαναχάραξης της βασικής γραμμής. Ιδέα που είχε «πέσει» στο τραπέζι ένα χρόνο μετά τις εκλογές του 2009. Τότε είχα επισημάνει με τοποθέτησή μου στη Βουλή τους κινδύνους που αφορούσαν την ομαλή ροή χρηματοδότησης από την ΕΕ από μια τέτοια αλλαγή. Σήμερα η κυβέρνηση επαναφέρει στο σχεδιασμό της την αρχική χάραξη που είχε γίνει επί Νέας Δημοκρατίας.

Αναξιοκρατία που εκφράζεται από τη μη εκπλήρωση προεκλογικής δέσμευσης της κυβέρνησης για μεταφορά της διοίκησης της Αττικό Μετρό στη Θεσσαλονίκη.

Καθυστερήσεις που πιθανότερα θα είναι μεγαλύτερες και από τις προβλεπόμενες αφού η κυβέρνηση δίνει ως τελική ημερομηνία το 2015 παρότι λίγους μήνες νωρίτερα μιλούσε για το 2013 και 2014.

Σε κάθε περίπτωση το Μετρό είναι έργο το οποίο πίστεψε και ξεκίνησε να υλοποιεί η Νέα Δημοκρατία, έργο που θα βοηθήσει σημαντικά τόσο την ανάπτυξη, όσο και την καθημερινή λειτουργία της πόλης και ως τέτοιο θα πρέπει στην πράξη και όχι στα λόγια να το υπερασπιζόμαστε.»

O Σάββας Αναστασιάδης

« Όλα τα μεγάλα και μακρόπνοα έργα ξεκίνησαν και σχεδόν τα περισσότερα από αυτά ολοκληρώθηκαν από τις Κυβερνήσεις της Νέας Δημοκρατίας.


Μέσα σε αυτά εντάσσεται φυσικά και το Μετρό της Θεσσαλονίκης.

Μετά από δεκαπέντε χρόνια αδράνειας του ΠΑΣΟΚ, το έργο δημοπρατήθηκε το 2006 από την Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, με χρόνο ολοκλήρωσης των εργασιών το 2013.

Ήταν τότε και είναι και σήμερα το μεγαλύτερο δημόσιο έργο που κατασκευάζεται στη χώρα μας και το πιο σύγχρονο Μετρό που κατασκευάζεται στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Το ΠΑΣΟΚ τότε και μέχρι το 2009, ως Αντιπολίτευση και ο σημερινός Υπουργός κ. Μαγκριώτης, έκαναν σκληρή κριτική στη Νέα Δημοκρατία για αργοπορία, για καθυστερήσεις στις εργασίες κατασκευής του έργου και τότε, ανάμεσα στα άλλα τα οποία δεσμεύονταν ότι θα κάνουν, όταν θα γίνουν Κυβέρνηση, ήταν και η μεταφορά της έδρας της εποπτείας της κατασκευής του έργου από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη.

Φυσικά, μέχρι σήμερα, είκοσι δύο μήνες μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης της χώρας από το ΠΑΣΟΚ, δεν υλοποίησε την επανειλημμένη δέσμευσή του.