21 Σεπ 2011

ΑΦΟΥ ΘΑ ΜΕ ΑΠΟΛΥΣΕΤΕ, ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΛΗΡΩΣΩ ;;;;

Είμαι Δημόσιος Υπάλληλος με σύμβαση αορίστου χρόνου.


Απ΄ αυτούς που διασύρατε με τους πενιχρούς πλέον μισθούς.

Απ΄ αυτούς που καταφέρατε να ξεφτελίσετε αρχικά στα μάτια των πολιτών με αποκορύφωση τις δηλώσεις τύπου Λοβέρδου.

Ολοι ακούμε το τελευταίο χρονικό διάστημα ότι θα πάμε σε εργασιακή εφεδρεία και μετά στον αγύριστο.

Μπορεί κυβερνητικό στέλεχος, ή βουλευτής του κυβερνώντος κόμματος να με πιστοποιήσει ότι τους προσεχείς μήνες δε θα βρεθούμε άνεργοι ;

Αν ναι, θα δανειστώ για να πληρώσω τα παράνομα και αντισυνταγματικά χαράτσια.

Aν όχι, ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΛΗΡΩΣΩ την ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΣΦΟΡΑ του 2%, την ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΣΦΟΡΑ για τα ακίνητα, για τα ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ και ότι ακόμη σκεφθεί από εδώ και πέρα το εκτροχιασμένο και πλήρως διεστραμμένο μυαλό σας ;

Για να είμαι κε@@τάς και ζημιωμένος ;

Για να μην έχω αύριο να φάω εγώ και η οικογένεια μου και να ζητιανεύω στους δρόμους της Ε.Ε. ;

Για να σώσω την πατρίδα μας ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΟ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟ που ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΤΕ ΕΣΕΙΣ Κε Βενιζέλε, Λοβέρδε και παρέα του ΓΑΠ ;

Για εσάς που προσκυνήσατε την τρόικα και δηλώνετε θρασύτατα ότι είναι ΟΙ ΣΩΤΗΡΕΣ ΜΑΣ ;

Η ΤΡΟΙΚΑ και το ΔΝΤ ΣΩΤΗΡΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ !!!

Δεν ξωκείλουν τα κράτη Υπουργέ των Οικονομικών. Ξωκείλουν οι οικονομικές πολιτικές. Δηλαδή εσείς !

ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ! ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ !

Καταθέστε το ποσό που αναλογεί στην ΔΕΗ στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων.

Μη τους δίνετε χρήματα ! Μόνο φάσκελα ! Αυτά τους αξίζουν !

Α.Π.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη