30 Σεπ 2011

Λειτουργούν σαν ΣΤΑΡ, ενώ η πατρίδα έχει ανάγκη από ΗΡΩΕΣ!

Ναι εσείς οι πολιτικοί προιστάμενοι του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας! Εσείς που κοροιδεύετε τους απόστρατους και λέτε μέσα στη βουλή οτι θα τους πατάξετε! Υπουργέ μου....
Μάλλον δεν θα γνώρισες ποτέ σου τον Ματαφιά...και είμαι σίγουρος γι αυτό, επειδή έκανες
υπουργέ μου αυτήν την παγκόσμια πατέντα της ...επικοινωνίας του πολιτικού σου γραφείου με τα στρατευμένα μέλη των τοπικών επιτροπών του κινήματος! Είσαι απίστευτος πραγματικά υπουργέ μου...
Μου θυμίζεις τις μεθόδους του κόκκινου στρατού προς τους αξιωματικούς των Λευκών, για να τους εξαναγκάσουν να αλλάξουν στρατόπεδο......
Μεγάλε Τρότσκι της Πράσινης Επανάστασης!
Ένας Δημήτρης Ματαφιάς σας χρειάζεται σήμερα! Αλλά που....
Υπουργέ μου, δυστυχώς εσύ και ο πρωθυπουργός μας λειτουργείτε σαν ΣΤΑΡ, ενώ η χώρα χρειάζεται ΗΡΩΕΣ!
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη