Ποιος το λέει αυτό και για ποιο θέμα; Ο κύριος Μιχάλης Παπαδόπουλος, που είναι
Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Μεταφορών, Επικοινωνιών και Δικτύων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Νομού Κοζάνης και αφορά τα ΤΑΞΙ: « Η Νέα Δημοκρατία ανέπτυξε με σαφήνεια τις διαφωνίες της σε ό,τι αφορά το νομοσχέδιο Ραγκούση για τα ταξί. Ανάμεσα στα άλλα θεωρεί ως βασικές αδυναμίες του, πρώτον το γεγονός ότι οδηγεί στη δημιουργία καρτέλ και δεύτερον το γεγονός ότι δεν τίθενται πληθυσμιακά κριτήρια. Για τα δύο αυτά ζητήματα σύμφωνοι με τις θέσεις της Νέας Δημοκρατίας είναι και οι Υπουργοί Μ. Χρυσοχοΐδης και Μ. Ρέππας.
Συγκεκριμένα:
· Όπως αποκαλύπτει σήμερα η εφημερίδα “Ελευθεροτυπία”, ο κ. Μ. Χρυσοχοΐδης, πριν τρία χρόνια, αναφερόμενος στην απελευθέρωση επαγγελμάτων, ανάμεσα στ’ άλλα, δήλωνε:
”Σήμερα, η Ελλάδα έχει το πιο φθηνό ταξί στην Ευρώπη. Έχετε την εντύπωση ότι το ταξί θα παραμείνει φθηνό; Θα ακριβύνει πάρα πολύ το ταξί. Διότι τα ταξί θα περιέλθουν σε εταιρείες, που θα πουλάνε τις υπηρεσίες τους ακριβά. Μην έχουμε αυταπάτες, ορισμένα απ’ αυτά τα πράγματα είναι νεοφιλελεύθερες αφέλειες”.
· Στις 16 Ιουλίου, ο κ. Δ. Ρέππας, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα ”ο Κόσμος του Επενδυτή”, δήλωνε:
“Η πρότασή μας βασίστηκε στο Ευρωπαϊκό μοντέλο και την προωθήσαμε με το Υπουργείο Οικονομικών, βρήκε δε σύμφωνη την τρόικα. Μεταξύ των πολλών ρυθμίσεων που οδηγούν στο άνοιγμα του επαγγέλματος και της αγοράς, περιλαμβάνεται και η συγκεκριμένη ρύθμιση για τη σύνδεση του αριθμού των αδειών με τον πληθυσμό κάθε πόλης ή περιοχής. Στο Προεδρικό Διάταγμα προβλέψαμε αναλογία 2 άδειες ανά 1.000 κατοίκους στην ελληνική περιφέρεια και 2,5 άδειες ανά 1.000 κατοίκους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Αυτή η μέθοδος υπολογισμού ακολουθείται σε όλη την Ευρώπη. Ενδεικτικά αναφέρω τις αναλογίες που ισχύουν σε άλλες πόλεις, όπου ο σχετικός δείκτης έχει ως εξής: στις Βρυξέλλες 1,5 άδειες ταξί για κάθε 1.000 κατοίκους, στο Μιλάνο 1,6 άδειες ταξί για κάθε 1.000 κατοίκους, στο Βερολίνο 2 άδειες ταξί για κάθε 1.000 κατοίκους, στη Ρώμη 2,1 άδειες ταξί για κάθε 1.000 κατοίκους και αναλόγως ρυθμίζεται η σχετική διαδικασία σε άλλες πόλεις. Άλλωστε τα ταξί ασκούν μία κατά παραχώρηση δημόσια υπηρεσία και η λειτουργία τους συνδέεται με την πολιτική για το κυκλοφοριακό, το περιβαλλοντικό πρόβλημα και πάνω απ’ όλα με την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη – χρήστη”».