6 Νοε 2011

Γαντζωμένοι στις βουλευτικές καρέκλες

Ακούω από το πρωΐ διάφορους πολιτικούς αστέρες να απαντούν σε ερωτήσεις δήθεν δημοσιογράφων αρχίζοντας με τις γνώριμες φράσεις «Ακούστε …, Κοιτάξτε …., Ευχαριστώ πολύ για την ερώτηση, διότι μου δίνετε την ευκαιρία να ……, Είναι πολύ εύστοχη η ερώτησή σας …, Εκτιμώ πολύ τον ιδεολογικό και πολιτικό αντίπαλό μου τάδε …..» για να ακολουθήσουν οι μεγαλοστομίες και..
 οι αρλούμπες, οι οποίες έχουν τόσο πολύ κουράσει τον λαό.

Εγώ, όπως και εκατομμύρια συμπατριωτών μου, δεν γνωρίζω λεπτομέρειες του «προβλήματος», δεν οσφραίνομαι τη δυσωδία των παρασκηνίων, είμαι αμέτοχος των τεκταινομένων εν τη απουσία μου, είμαι κυριολεκτικά στη γωνία εκτίοντας την τιμωρία μου με το ένα πόδι σηκωμένο. Διότι εκεί με έχει τοποθετήσει το σύστημα.

Γνωρίζω μόνον ότι τα παπαγαλάκια προσπαθούν να με τρομοκρατήσουν με βαρύγδουπες φράσεις όπως

- η χώρα κρέμεται από μία κλωστή

- η χώρα πτωχεύει και δεν θα υπάρχουν χρήματα για μισθούς και συντάξεις

- θ’ αδειάσουν τα ράφια των σουπερμάρκετ

- η Ευρώπη έχει έτοιμο σχέδιο αποπομπής μας από την ΕΕ

-έρχεται το χάος

Για να αντιληφθώ και εγώ περί τίνος πρόκειται, μπορεί κανείς να μου απαντήσει στα ακόλουθα ερωτήματα;

-Ποιος προκάλεσε αυτή την εκκρεμότητα και την κρισιμότητα;

-Αφού πήρε ψήφο εμπιστοσύνης η κυβέρνηση, ποίος ο λόγος να σχηματισθεί κυβέρνηση εθνικής συνεννόησης ή σωτηρίας ή ανάγκης ή ευθύνης;

-Αν η κυβέρνηση δεν μπορεί από μόνη της να επιληφθεί των εθνικών θεμάτων, γιατί δεν παραιτείται, ώστε να γίνουν εκλογές;

-Γιατί χαρακτηρίζει υπευθυνότητα την κυβέρνηση που δημιούργησε την κρίση και χαρακτηρίζει ανευθυνότητα την αντιπολίτευση που δεν δέχεται να επωμισθεί τις ευθύνες της κυβέρνησης;

-Πώς ο μέχρι προχθές τελειωμένος, εκτός τόπου και χρόνου, αποτελών παρελθόν πρωθυπουργός είναι δυνατόν να επιβάλει τους όρους του και να καθορίζει τον τρόπο σχηματισμού νέας κυβέρνησης;

-Από πότε αίτημα της κοινωνίας είναι ο σχηματισμός συγκυβέρνησης λαμογίων στη θέση μίας μονοκομματικής κυβέρνησης λαμογίων;

Η μοναδική απάντηση που μπορώ να δώσω εγώ ο αδαής πολίτης είναι ότι όλοι οι βουλευτές, πλην ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ, είναι γαντζωμένοι στις καρέκλες τους. Δεν είναι έτοιμοι να προσφύγουν στις κάλπες, διότι το 90% αυτών δεν θα ξαναδεί το κτήριο του Κοινοβουλίου. Άρα, όλοι φλυαρούν με απώτατο στόχο να γνωρίζουν εκ των προτέρων πώς θα συνεχίσουν να απομυζούν τον ελληνικό λαό παρέα με τους νταβατζήδες, οι οποίοι, φευ, τους κρατάνε στο χέρι όλους μέχρι προπάππου. Είμαι απολύτως πεπεισμένος ότι αυτός είναι ο μοναδικός λόγος. Ας αφήσουν, λοιπόν, τις κορώνες περί πατρίδος, έθνους, πατριωτισμού, χώρας, ελληνικού λαού κ.λπ. Το νου τους στη μοιρασιά του πακέτου έχουν. Του πακέτου, στο οποίο έχουν περιτυλίξει τους μόχθους του ελληνικού λαού.

Σωτήριος Καλαμίτσης
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη