14 Δεκ 2011

Άθλια η εξυπηρέτηση στη Δ.Ο.Υ. Α' Θεσσαλονίκης

Αγαπητό taxalia,
είδα το e-mail του αναγνώστη σας για τη Δ.Ο.Υ. Τούμπας (σ.σ. εδώ) και την παρατήρησή σας, ότι πρέπει να λέμε και τα καλά και τα στραβά.
Επιτρέψτε μου λοιπόν, να αναφερθώ και στα στραβά.
Και τα στραβά είναι η Α' εφορία Θεσσαλονίκης, όπου ανήκω και πηγαίνω κάπου κάπου για την "εξυπηρέτησή" μου. Το "εξυπηρέτηση" εντός εισαγωγικών, γιατί μόνο ταλαιπωρία και εκνευρισμό εισπράττει κανείς σε..
αυτή την εφορία.
Αγενέστατες υπάλληλοι, χωρίς γνώσεις, ουρές και αναμονή, βαριεστημένες κυρίες που έχουν αποκτήσει ειδικότητα στο "σπάσιμο νεύρων" των πολιτών, που έχουν την ατυχία να ανήκουν στη συγκεκριμένη εφορία.
Για να μην τα πολυλογώ, το σύνθημα αυτής της εφορίας είναι: "Βρείτε πρόβλημα σε κάθε λύση και σπάστε τα νεύρα του πολίτη".
Ελπίζω να δημοσιεύσετε την επιστολή  μου και παρακαλώ να μη δημοσιεύσετε το e-mail μου, γιατί τους φοβάμαι κιόλας ! Είναι που είναι μουντρούχες όλες, μην μπλέξω κι άλλο. Αυτή είναι η αλήθεια.

Τ.Α. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 13-12-2011
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη