Από τον σημερινό "μικροπολιτικό":
Φεύγοντας από το Υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, ο Δημήτρης Ρέππας άφησε έτοιμα τρία νομοσχέδια. Το πρώτο αφορά την ταχυδρομική αγορά και την αδειοδότηση των κεραιο-συστημάτων της κινητής τηλεφωνίας. Το δεύτερο έχει να κάνει με τις απαλλοτριώσεις ακινήτων στο..
πλαίσιο δημοσίων έργων. Αμφότερα τα βάζει σε διαδικασία ψήφισης ο Μάκης Βορίδης, αναγνωρίζοντας ότι τα βρήκε έτοιμα.
Αυτό που αγνοείται είναι το τρίτο νομοσχέδιο που άφησε ο Ρέππας. Πρόκειται για νομοθέτημα ενενήντα άρθρων που ορίζει νέο πλήρες σύστημα ανάθεσης δημοσίων έργων, θέτοντας τρία κριτήρια για την επιλογή προσφορών. Τη μειοδοσία, τον χρόνο παράδοσης του έργου και την περίοδο διατήρησης της ποιότητάς του.
Φεύγοντας από το Υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, ο Δημήτρης Ρέππας άφησε έτοιμα τρία νομοσχέδια. Το πρώτο αφορά την ταχυδρομική αγορά και την αδειοδότηση των κεραιο-συστημάτων της κινητής τηλεφωνίας. Το δεύτερο έχει να κάνει με τις απαλλοτριώσεις ακινήτων στο..
πλαίσιο δημοσίων έργων. Αμφότερα τα βάζει σε διαδικασία ψήφισης ο Μάκης Βορίδης, αναγνωρίζοντας ότι τα βρήκε έτοιμα.
Αυτό που αγνοείται είναι το τρίτο νομοσχέδιο που άφησε ο Ρέππας. Πρόκειται για νομοθέτημα ενενήντα άρθρων που ορίζει νέο πλήρες σύστημα ανάθεσης δημοσίων έργων, θέτοντας τρία κριτήρια για την επιλογή προσφορών. Τη μειοδοσία, τον χρόνο παράδοσης του έργου και την περίοδο διατήρησης της ποιότητάς του.