27 Δεκ 2011

Αρμενικής καταγωγής ο Γιλμάζ. Προέρχεται από ομάδα εξισλαμισθέντων Αρμενίων

Η Hemshin: μια κοινότητα των Αρμενίων που έγιναν μουσουλμάνοι
Το αρμένικο ηλεκτρονικό περιοδικό REPORTER δημοσίευσε άρθρο τον Νοέμβριο του 2008, στο οποίο αναφέρει ξεκάθαρα δυο Τούρκους πολιτικούς αρμενικής καταγωγής. Διαβάστε το άρθρο:

Η μετάφραση είναι από τη μηχανή της google και η διεύθυνση του άρθρου στα αγγλικά εδώ:http://www.reporter.am/index.cfm?furl=/go/article/2008-11-13-the-hemshin-a-community-of-armenians-who-became-muslims&pg=2

Η Hemshin: μια κοινότητα των Αρμενίων που έγιναν μουσουλμάνοι

από Aram Arkun
Δημοσιεύτηκε: Πέμπτη 13 του Νοέμβρη 2008

Κάλυψη των Hovann Η. Simonian το βιβλίο Η Hemshin.

Galleries

Η Hemshin: μια κοινότητα των Αρμενίων που έγιναν μουσουλμάνοι

Μετανάστευση των Αρμενίων πραγματοποιήθηκαν επίσης κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου πίεση Αρμενίων, από το 1630 στο 1850, αν και φυγάδες που κατέφυγαν σε άλλες περιοχές του Πόντου ήταν ακόμα αναγκάζονται συχνά να μετατρέψετε. Simonian εξετάζει τις δολοφονίες, βία, και άλλες δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι Hemshin αρμενικές κοινότητες της Mala, Karadere, και Khurshunlu.

Η Gesges προκύπτουν

Χριστιανοί αν επέμενε, αν και μικρή σε αριθμό, σε Hemshin στις αρχές του 19ου αιώνα. Τα μέλη του νέου μουσουλμανική πλειοψηφία παράγεται ένας μεγάλος αριθμός ισλαμικών κληρικοί, οι δημόσιοι υπάλληλοι και στρατιωτικοί ηγέτες της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας στα τέλη του 19ου αιώνα. Αυτές οι μετανάστες στα μεγάλα οθωμανικά αστικά κέντρα έφερε όλα τα επίθετο Hemshinli. Κατά τη διάρκεια των αιώνων της μετατροπής, περίεργο καταστάσεις δημιουργήθηκαν. Οι μητέρες σε μερικές οικογένειες παρέμειναν στη χριστιανική πίστη, ενώ οι πατέρες ήταν μουσουλμάνοι? Έναν αδελφό θα μπορούσε να έχει ασπασθεί το Ισλάμ, και το άλλο παρέμεινε Χριστιανός. Επιπλέον, προέκυψε ένα τμήμα των κρυπτο-Χριστιανοί καλούνται gesges (μισό-μισό). Οι Αρμένιοι Hemshin προς τα έξω μετατραπεί, αλλά ιδιωτική διατηρούνται εν ενεργεία διάφορες χριστιανικές τους, ακόμη και ορισμένες φορές είναι και παρακολουθούμε τις εκκλησιαστικές ακολουθίες. Η κατηγορία αυτή των Αρμενίων σε μεγάλο βαθμό έχασαν τη ζωή τους μέχρι το τέλος του 19ου αιώνα.
Στο δεύτερο μισό του 19ου αιώνα, η Οθωμανική διακηρύξεις της θρησκευτικής ισότητας ως μέρος των προσπαθειών για τη μεταρρύθμιση του Τανζιμάτ οδήγησε ορισμένες μουσουλμανικές Hemshin στην ευρύτερη περιοχή για να προσπαθήσουν να επαναφέρουν τον Χριστιανισμό. Αυτό με τη σειρά του οδήγησε σε μια σπασμωδική κίνηση από τους μουσουλμάνους κήρυκες και το άνοιγμα των τουρκικών σχολείων στην περιοχή. Η πίεση που ασκείται από τις τοπικές αρχές, σε συνδυασμό με νέες ευκαιρίες στην μουσουλμανική Οθωμανική κοινωνία για την οικονομική και κοινωνική πρόοδο, οδήγησε στην απώλεια της ικανότητας να μιλούν την Αρμενική γλώσσα για τους περισσότερους Αρμένιους Hemshin.Ωστόσο, Αρμενίων επηρέασε το είδος των Τούρκων που μιλούν οι Hemshin μέσω λεξιλόγιο, δομή φράση, και προφορά. Η μουσουλμανική Hemshin αναπτύξει τη δική του μοναδική ταυτότητα ομάδας, και έχουν καταφέρει να τη διατηρήσει μέχρι το παρόν.
Μέχρι το 1870, σύμφωνα με την Οθωμανική στατιστικά στοιχεία επιβεβαιώνονται από το Βρετανικό πρόξενος στην Τραπεζούντα, υπήρχαν μόνο 23 χριστιανικές οικογένειες Αρμενίων στην Hemshin. Τα υπόλοιπα 1.561 οικογένειες μουσουλμάνων.
Alexandre Toumarkine γράφει για την ελίτ οθωμανική πολιτική και θρησκευτική μεταξύ των Hemshin από τα μέσα του 19ου αιώνα μέχρι το 1926, με πληροφορίες για συγκεκριμένα άτομα και οικογένειες. Η Hemshinli, όπως και οι υπόλοιποι από τους ανθρώπους της περιοχής τους από τη Μαύρη Θάλασσα, με την υποστήριξη Ατατούρκ αρχικά, αλλά έχουν εισαχθεί στο στρατόπεδο της αντιπολίτευσης κατά τα πρώτα χρόνια της νέας Τουρκικής Δημοκρατίας. Ο κύριος διοργανωτής της αποτυχημένης 1926 συνωμοσίας για τη δολοφονία Ατατούρκ ήταν ένας Hemshinli ονομάστηκε Ziya Hursid, και τέσσερα άλλα Hemshinli είχαν επίσης κατηγορηθεί για τη συμμετοχή αυτή. Σε έναν επίλογο, Toumarkine σημειώνει ότι μια σειρά από σύγχρονες πολιτικοί έχουν Hemshinli προέλευση. Περιλαμβάνουν Mesut Yilmaz, ο πρωθυπουργός μεταξύ 1997 και 1998, και Μουράτ Karayalçin, αναπληρωτής πρωθυπουργός 1993 - 1995.

Οι εντάσεις στα 1878-1923

Στο τρίτο κεφάλαιο του, Simonian εστιάζει στην περίοδο 1878-1923 και την αλληλεπίδραση των μουσουλμάνων της αρμενικής υπόβαθρο και Αρμένιοι. Η περιοχή του Hopa, δίπλα στο Hemshin, καταλήφθηκε από τους Ρώσους, ως αποτέλεσμα του Ρωσο-τουρκικό πόλεμο 1877-1878. Οι περίπου 200 νοικοκυριά της Islamicized Αρμενίων Hemshinli σε Hopa αποδείχθηκε πλήρη συμμόρφωσή τους με το Ισλάμ με το να μην διατίθενται στο Χριστιανισμό υπό ρωσική κανόνα Christian, σε αντίθεση με άλλες Αρμενίων μετατρέπει.
Μέρος της ευθύνης για την αποστασιοποίηση μεταξύ χριστιανών και Islamicized Αρμενίων οφειλόταν σε Αρμένιους οι ίδιοι. Η αρμενική εκκλησία δεν προσπάθησε να συνεργαστεί ενεργά με τον μουσουλμανικό Hemshinli, ίσως φοβούμενοι προβλήματα με τις οθωμανικές αρχές.Ωστόσο, ακόμη και στη Ρωσική Αυτοκρατορία, η αρμενική εκκλησία δεν έκανε καμία προσπάθεια για να προσπαθήσουν να προσηλυτίσουν Islamicized Αρμενίων, και, σε ορισμένες περιπτώσεις, στην πραγματικότητα δημιουργεί νέα εμπόδια στο δρόμο εκείνων που επιθυμούν να επανέλθουν στο χριστιανισμό. Την ίδια στιγμή, ακόμη και σχετικά προοδευτικό κοσμική στοχαστές όπως ο Γκριγκόρ Artsruni δεν θα μπορούσε να αποδεχθεί ως Αρμένιοι οποιαδήποτε μουσουλμάνοι όπως και οι Hemshin εκτός αν πρώτα επανήλθε στο χριστιανισμό.
Μουσουλμάνοι της Hemshin είχαν προσληφθεί από την Καθολική Αρμένιοι των γειτονικών Khodorchur προς τα νότια, την τελευταία συνοικία των Ispir εξακολουθεί να κατοικείται από Χριστιανούς, ως οδηγοί για τους ταξιδιώτες, φύλακες, και των εποχιακών εργαζομένων. Παρά τις γενικά φιλικές σχέσεις, κάποιες Hemshinli μουσουλμάνοι που ασχολούνται με ληστείες και επιθέσεις κατά περιόδους την Khodorchur Καθολική Αρμενίων. Κατά τη διάρκεια του Α Παγκοσμίου Πολέμου, μερικοί Hemshinli και άλλοι μουσουλμάνοι της αρμενικής καταγωγής ληστείας Khodorchur Αρμενίων τους γείτονές τους και ανέλαβε τις περιουσίες τους. Η τελευταία χριστιανική Αρμενίων χωριό Hemshin, Eghiovit (Elevit), καταστράφηκε, με τον πληθυσμό της απελαύνονται και σκοτώθηκε. Μετά τον πόλεμο, Khodorchur εν μέρει επανακατοικήθηκε από Hemshinli.
Σε Hopa και πιο συγκεκριμένα στο Karadere Valley και τις περιφέρειες πιο κοντά στην Τραπεζούντα, Islamicized Αρμένιοι βοήθησε τους Χριστιανούς, αντί να ληστεύουν τους.
Κατά τη διάρκεια του πολέμου, κάποιες Hemshinli ήταν λάθος για τους Αρμένιους, λόγω της γλώσσας τους και σκότωσαν. Κατά τη διάρκεια της ρωσικής κατοχής της περιοχής 1916 - 1918, δεν υπήρχαν καταγραφεί περιπτώσεις επαναφορά Χριστιανισμού μεταξύ των Islamicized Αρμενίων και των Ελλήνων.
Hagop Hachikian έχει ένα κεφάλαιο για την ιστορική γεωγραφία και το παρόν γεωγραφική κατανομή των Hemshinli, την εξέταση των τοπωνυμίων και ιστορικές πηγές για να εξακριβώσει πού και πότε οικισμοί ιδρύθηκαν. Είναι ενδιαφέρον, Hemshinli Αρμένιοι εγκαταστάθηκαν σε περιοχές γύρω από τη δυτική Μαύρη Θάλασσα σε διάφορα κύματα της μετανάστευσης αρχίζει αμέσως πριν από το Ρωσοτουρκικό πόλεμο του 1877-1878. Η μετανάστευση στην περιοχή αυτή συνεχίστηκε κατά την περίοδο της Τουρκικής Δημοκρατίας, με Hemshinli συνήθως είτε εγκαθίστανται σε ξεχωριστές συνοικίες των χωριών, ή για την ίδρυση χωριά monoethnic. Hemshinli συνέχισε να μεταναστεύσουν, με τις κοινότητες της διασποράς των χιλιάδων τώρα που υπάρχουν στην Γερμανία και τις Ηνωμένες Πολιτείες.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη