24 Ιαν 2012

Τα κυκλώματα της νόμιμης και της παράνομης τοκογλυφίας

Οι εισπρακτικές εταιρίες και οι τράπεζες «καλά κρατούν»
Φυσικά και η ... «καμόρα» της Θεσσαλονίκης πίεζε τους πελάτες-δανειολήπτες και εκβίαζε να πληρώσουν τοκογλυφικό επιτόκιο!
Όμως , όσο οι στρόφιγγες των τραπεζών μένουν κλειστές ,ενώ μέχρι πριν δύο χρόνια έδιναν δάνεια ακόμη και για να ...φουσκώσεις τα λάστιχα του αυτοκινήτου σου, τέτοια φαινόμενα θα συνεχίζονται...
Στο μεταξύ, στην ...άλλη γωνιά της πόλης, στα γραφεία του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών, τα
παράπονα των δανειοληπτών για τις εισπρακτικές εταιρείες με τις οποίες έχουν συμβληθεί οι τράπεζες πέφτουν σα βροχή!!!
Από παράπονα καταναλωτών, που κατατίθενται, στο ΚΕ.Π.ΚΑ. - Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών, διαπίστωσε ότι τράπεζες και εισπρακτικές εταιρίες, συνεχίζουν να τηλεφωνούν, σε καταναλωτές, που έχουν καθυστερήσει την πληρωμή δόσεων των δανείων τους, ενώ οι καταναλωτές έχουν ξεκινήσει τη διαδικασία, για την υπαγωγή τους, στο Ν. 3869/2010, για τη ρύθμιση χρεών υπερχρεωμένων νοικοκυριών. Οι ενοχλήσεις συνεχίζονται, ακόμα και σε καταναλωτές, που έχουν καταθέσει αιτήσεις, στο Ειρηνοδικείο και έχει οριστεί και δικάσιμος. Οι πιέσεις που ασκούνται στους καταναλωτές, είναι έντονες, τους δημιουργούν άγχος και φόβους. Πολύ συχνά, παραβιάζεται και η ελληνική νομοθεσία, για τις εισπρακτικές εταιρίες, οι δε πρακτικές επικοινωνίας, που ακολουθούνται, μπορούν να χαρακτηριστούν επιθετικές.
Προστασία των καταναλωτών
Το ΚΕ.Π.ΚΑ. ζήτησε, με επιστολή του, προς το Γενικό Γραμματέα Καταναλωτή, κ. Δημήτριο Σπυράκο, την τροποποίηση του Ν. 3869/2010, ώστε από τη στιγμή, που οι τράπεζες ενημερώνονται, για τις ημερομηνίες των δικάσιμων, να έχουν την υποχρέωση να δίνουν εντολή, στις εισπρακτικές εταιρίες, να σταματούν οι οχλήσεις των δανειοληπτών.
Για καταγγελίες ή περισσότερες πληροφορίες, ας απευθυνθούμε στο ΚΕ.Π.ΚΑ., τηλ. 2310-233333, ώρες 09:00 – 14:30.
Σ.Μ
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη