31 Ιαν 2012

Αυτός δεν είναι μισθός, είναι χαρτζιλίκι!

Αγαπητό Taxalia αποφάσισα να γράψω σε εσένα τον πόνο μου μήπως και ξεσπάσω γιατί από το πρωί κοντεύω να τρελαθώ.

Εξηγούμαι και λέω πως εργάζομαι στο δημόσιο περίπου 15 χρόνια. Προσλήφθηκα μέσω ΑΣΕΠ, έχω πτυχίο ΑΕΙ, μεταπτυχιακό, διδακτορικό και θεωρώ πως έκανα σωστά τη δουλειά μου τόσα χρόνια. Δεν έλλειψα όταν ήμουν άρρωστος, δεν πήρα ποτέ άδεια από τη σημαία. Ο μισθός μου δεν ξεπερνούσε τα 1200 ευρώ το μήνα καθαρά. Σήμερα το πρωί πληρώθηκα με το ενιαίο μισθολόγιο και πραγματικά έχασα το φως μου όταν είδα ότι για το δεκαπενθήμερο πήρα...
440 ευρώ, κάτι που σημαίνει 880 ευρώ το μήνα έχοντας στις πλάτες μου στεγαστικό δάνειο και παιδί στην τρίτη τάξη του λυκείου. 

Ρωτώ, λοιπόν, όλους αυτούς τους φωστήρες που μας κυβερνούν. Πως θα τα βγάλω πέρα εγώ ο οικογενειάρχης με ένα μισθό; Η σύζυγος μου είναι άνεργη εδώ και 26 μήνες και ο μισθός μου ήταν το μόνο εισόδημα. Άραγε όλοι αυτοί οι 300 και οι "κηπουροί" τους μπορούν να ζήσουν με 880 ευρώ το μήνα; Τι να πρωτοπληρώσω; Το χαράτσι της ΔΕΗ, την έκτακτη εισφορά, τη δόση του στεγαστικού μου; Τι; Ρωτάω αλλά απάντηση δεν παίρνω...
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη