26 Ιαν 2012

ΚΟΛΑΣΗ ΘΑ ΄'ΤΑΝ ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ φίλοι μου ΧΩΡΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ

του Βλάση Γωγούση 
 ΓΥΝΑΙΚΕΣ και ΑΝΔΡΕΣ ( ομοιότητες και διαφορές !) Γνώρισα πολλές , μικρές, μεγάλες ,ξανθές, μελαχρινές, ψηλές ,κοντές ,όμορφες ,άσχημες ( άσε που άσχημες γυναίκες δεν υπάρχουνε στην εποχή μας !),καλές, κακές .καλοπροαίρετες και αιμοβόρες , έξυπνες η κουτές , χαμογελαστές ή..
κατσούφες, εγγράμματες , αγράμματες , μορφωμένες και αμόρφωτες, πλούσιες η φτωχές.
Τις πιο συγκλονιστικές στιγμές φίλοι μου , τις έζησα με γυναίκες που η εμφάνισή τους ήταν –κατά τον επιεικέστερο χαρακτηρισμό- μέτρια έως συνηθισμένη! Και κει ακριβώς βρίσκεται το μεγαλείο της..... "γυναίκας ". Αποκαλύπτεται μπροστά σου - ξεδιπλώνεται είναι ο σωστός όρος - άλλοτε δειλά-δειλά κι` άλλοτε μονομιάς, μια άλλη ύπαρξη ,μιά νεράιδα , μιά Θεά ( ναι-ναι ,χρησιμοποιώ προσεχτικά τις λέξεις) μια γυναίκα που σε γοητεύει , μια ύπαρξη που - μερικές φορές - σε συγκλονίζει ! Μιά ουράνια παρουσία σας λέω , ξεπετάγεται η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΓΥΝΑΙΚΑ !!. ...
.Και τώρα , τώρα - απευθύνουμε σε σας ( άρρενες) ) φίλοι μου αναγνώστες των….XALIΩN, σ`εσάς που διαβάσατε τις παραπάνω γραμμές : Σχολιάστε –αν θέλετε- τα γραφόμενά μου , πέστε αν συμφωνείτε η διαφωνείτε μ` αυτά ,προσπαθήστε όμως ,ταυτόχρονα, να μου εξηγήσετε πως ερμηνεύεται αυτή η αντινομία, αυτή η παραδοξότητα, οι λιγότερο όμορφες γυναίκες νάναι πιο…… «θηλυκές» από τις άλλες, τις όμορφες, τις πανέμορφες η και τις ¨εκπάγλου καλλονής « ακόμη !! 

 Σημ. Περιμένω σχόλια : Από τους άνδρες : όλους, Απ`τις γυναίκες : μόνο από τις....άσχημες !!! ( Αν πάρω έστω και ένα σχόλιο από γυναίκα ,να μου τρυπήσετε τη….μύτη . ) 
 ΔΗΛΩΣΗ :Τα περί γνωριμιών μου με αμέτρητες γυναίκες, είναι αποκύημα της……νοσηράς φαντασίας μου. Εγώ, ( μα τω Θεώ σας λέω ) , άλλη γυναίκα απ` τη δική μου , την λατρεμένη μου Φούλα, δεν γνώρισα ! Υστερόγραφο : Η παραπάνω δήλωσή γράφτηκε για το ενδεχόμενο να πέσει το άρθρο μου στα χέρια της ….Φούλας! 

 Δρ Βλάσης Γωγούσης
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη