14 Ιαν 2012

"Πέθανε ο Γωγούσης" (λάθος ρε παιδιά, λάθος)

Μια χαρά είναι ο αγαπητός μας γιατρός, μην ξαφνιάζεστε άδικα. Γράφει ο ίδιος:
( ανταπόκριση από το…..υπερπέραν !!):


«¨Ηρθεςςςςςςς;;»  με ρώτησε πριν λίγο η γυναίκα μου η….ηρωική Φούλα  ,μόλις άνοιξα την πόρτα και μπήκα στο σπίτι (γυρνώντας απ`τον Χολομώντα  της Χαλκιδικής , όπου μεταβαίνω κάθε Σάββατο , χειμώνα καλοκαίρι !).
 –«Γιατί ρωτάς – είπα-δεν με βλέπεις » ;;
«Μωρέ εγώ σε βλέπω ,άλλοι δεν σε βλέπουν  , έσπασαν όλη τη μέρα τα τηλέφωνα, διεδόθη ότι….πέθανες ,οι  πιο πολλοί παρακαλούσαν   να τους ειδοποιήσω πότε  θα γίνουν τα……40 σου !!
( και να σκεφθείτε φίλοι μου ότι σήμερα είναι Παρασκευή και 13, φθηνά τη γλύτωσα )

«Τηλεφώνησαν πολλοί;» ρώτησα.

«Τι πολλοί, πολλές να λές!! (  γεμάτο  κακία και …ζήλεια ήταν το ύφος της Φούλας ), δεκάδες, οι περισσότερες  ρωτούσαν στην αρχή –δήθεν αδιάφορα -  που βρίσκεσαι για να ζητήσουν-  τάχα- ιατρικές  συμβουλές  !
Η πληροφορία ξεκίνησε από έναν κλητήρα των ιατρείων της ΔΕΗ Θεσσαλονίκης ο οποίος είπε δυνατά στους αναμένοντες « Τα μάθατε, πέθανε ο Γωγούσης !»
Προς μεγάλη μου …..χαρά, πληροφορήθηκα ότι στο άκουσμα του….θανάτου μου , ξέσπασε θρήνος και .…οδυρμός !
 Κάποιοι/ες έκλαιγαν ( !!) , άλλοι/ες  υμνούσαν το επιτελεσθέν έργο μου σαν αρχιάτρου της ΔΕΗ    και οι περισσότεροι  κατηγορούσαν την κακόμοιρη τη  Φούλα  γιατί με…… κήδεψε εν κρυπτώ !!
 Το χειρότερο ήταν ότι  - κατά διαβολική σύμπτωση -από ψες βράδυ, το facebook (μέσω του οποίου επικοινωνώ καθημερινά με εκατοντάδες φίλους/ε ),  με είχε αποκλείσει από την επικοινωνία  μαζί τους  - όπως και πολλούς  άλλους - λόγω  διασποράς ενός ιού  που στάλθηκε από έναν κακόβουλο χάκερ  !
 Κι` έτσι ήρθε κι` έδεσε το….γλυκό, !
 Μου στέλνανε λοιπόν διάφορα μηνύματα οι φίλοι/ες μου  στα οποία εγώ ….δεν απαντούσα (στην κόλαση δεν είχε,προφανώς, δυνατό….σήμα !) κι`έτσι η πληροφορία επιβεβαιώνονταν !
Ευτυχώς , μόλις προ  ολίγου επανήλθε η λειτουργία  του  facebook  αλλά aπό την ώρα που τον άνοιξα   σκουπίζω την οθόνη του H/Y , η οποία  είναι μούσκεμα απ` τα δάκρυά των….θαυμαστριών μου !! !.
 Νάστε καλά φίλοι /ες μου και…… Ζωή σε….λόγου σας !

 Δρ Βλάσης Γωγούσης 
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη