14 Ιαν 2012

Τελικά, είμαι ο Κυρίαρχος Λαός ή απλά ένας Διεφθαρμένος παλιομαλάκας ;

Είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου, να μην ξαναασχοληθώ ούτε με τα θέματα της δοτής Κυβέρνησης, ούτε με τους Πολιτικούς του κάθε λογής και χρώματος, κομματικού σωλήνα.
Άλλωστε όλοι αυτοί έχουν την λογική του Γκρούεζα, είναι του κόμματος, γι'αυτό και θέλησα να μείνω μακρυά.
Δυστυχώς όμως (για μένα) παραμένω ακόμη Ελέυθερος και ενεργός Πολίτης και με δυσκολία κρατάω το θυμό μου από την κοροϊδία που προσπαθούν να μας πλασσάρουν, και..
εξηγούμαι:

Σήμερα (14/1/2012), στην εκπομπή του Mega, "Mega ΣαββατοΚύριακο" ο Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Δημήτρης Ρέππας, μας είπε, πως ο Γιώργος Παπανδρέου, είναι ο μόνος Πρωθυπουργός στην Ιστορία της Χώρας, που παραιτήθηκε ενώ πήρε ψήφο εμπιστοσύνης.

Αυτό λοιπόν, είναι μόνο ένα μικρό μέρος από την αλήθεια, και η αλήθεια του Λαού, είναι πως οδηγήθηκε σε παραίτηση, από τα ίδια συμφέροντα που πιστά εκπροσωπεί, αφού πρώτα, οδήγησε έναν ολόκληρο Λαό σε μία κατάσταση ανέχειας, μιζέριας, οικονομικού μαρασμού, ανεργείας.

Το χειρότερο λοιπόν, σε αυτή την ιστορία, είναι πως προσπάθησε να χτυπήσει πιό βαθειά, στη ψυχή του Έλληνα, προσπάθησε να μειώσει και το Ηθικό και την Αξιοπρέπεια των Ελλήνων, λέγοντας στο Εξωτερικό, πως διοικεί μία Χώρα Διεφθαρμένων.

Εγώ λοιπόν, ο διεφθαρμένος Έλληνας, που ως Αξιωματικός του Ελληνικού Στρατού, υποσχέθηκα να φυλάτω με Πίστη και Αφοσίωση την Πατρίδα μου, ποτέ μου δεν έκλεισα συμφωνία με κανέναν μεγαλοσχήμονα για την Σωτηρία της Χώρας, ποτέ δεν έθεσα διλλήματα του τύπου "..το πιστόλι στο τραπέζι..." γιατί γνωρίζω από τον Στρατό, πως τα "άδεια όπλα σκοτώνουν"  και να που βγήκε πάλι αληθινή η ρήση, ποτέ μου δεν παραχώρησα σπιθαμή Εθνικού εδάφους ή Άσκηση Κυριαρχικών Δικαιωμάτων σε Τρίτους (δες Μνημόνιο, Ράϊχενμπαχ, Τρόϊκα), ποτέ μου δεν απείλησα πως θα κάνω δημοψήφισμα για την παραμονή της Ελλάδος στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στη Ευρωζώνη γιατί πολύ απλά, θεωρώ πως δεν μπορεί να υπάρξει Ευρωπαϊκός Χώρος, χωρίς την Ελλάδα στους κόλπους της, διότι η Ελλάδα είναι Γεννήτωρ της Ευρώπης, ποτέ μου δεν διέδωσα -ψευδώς κατά κάποιους- πως επίκειται Στρατιωτικό Πραξικόπημα !!!, ποτέ μου δεν....ποτέ μου δεν...ποτέ μου δεν... 

Κακά τα ψέμματα, η "Κυβερνητική Τρόϊκα" (ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΛΑΟΣ) παίζει τα ρέστα της σε ένα παιχνίδι πόκερ που ο απλός "διεφθαρμένος" Έλληνας, δεν θέλει πιά να παρακολουθήσει, γιατί γνωρίζει πως το παιχνίδι είναι από την αρχή στημένο.

Αυτός που έχει τα Δικαιώματα του Franchise στην Ελλάδα, τη Μεσόγειο και την Ευρώπη, κερδίζει, άλλωστε δεν ήταν τυχαία η προσπάθεια του Προέδρου της Γαλλίας Νικολά Σαρκοζί για τη δημιουργία της Μεσογειακής Ένωσης, πριν από μερικά χρόνια, ούτε ήταν τυχαία η στάση του Γιώργου Παπανδρέου σε αυτή την προοπτική ή η στάση του στο Δημοψήφισμα του ΟΗΕ (Κόφι Ανάν) στην Κύπρο.

Δυστυχώς είχαμε την ατυχία, σε κρίσιμες στιγμές, να έχουμε αυτού του διαμετρήματος τις ηγεσίες ή μήπως όχι;

Στο τέλος, είμαι ο Κυρίαρχος Λαός, ή απλά ένας διεφθαρμένος παλιομαλάκας;

Τα σέβη μου,
Αντώνης Κωνσταντίνου
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη