Θύμησες και νοσταλγίες μιας άλλης εποχής, πιο αθώας, μιας εποχής όπου οι ανθρώπινες σχέσεις ήταν πραγματικές, υπήρχε ακόμη ενδιαφέρον για το γείτονα, μπέσα και φιλότιμο, ζωντανεύουν μέσα από τη νέα συγγραφική δουλειά της δημοσιογράφου Λίνας Μυλωνάκη. «Από τις αυλές στα σαλόνια. Εικόνες του αστικού χώρου στον ελληνικό δημοφιλή κινηματογράφο (1950-1970)», είναι ο τίτλος του βιβλίου που μόλις κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις University Studio Press και υπόσχεται στους αναγνώστες ένα μεγάλο ταξίδι μέσα από τις παλιές...
ελληνικές ταινίες, που ξεκινά από τα γραφικά στενά της Πλάκας, τις λαϊκές γειτονιές του κέντρου της Αθήνας, το λιμάνι του Πειραιά, την Καστέλλα, το Μοναστηράκι, τα προσφυγικά και τα εξοχικά προάστια της Κηφισιάς και του Αμαρουσίου μέχρι την προκυμαία της Θεσσαλονίκης.
Με όχημα την εικόνα και σημείο αναφοράς δώδεκα από τις πιο δημοφιλείς ταινίες της εποχής, ο κινηματογραφικός φακός ακολουθεί την πορεία προς το μοντέρνο, «από τις αυλές στα σαλόνια».
Από τις γειτονιές και τις αλάνες του τότε, στην άναρχη πόλη της αντιπαροχής και των πολυκατοικιών της δεκαετίας του 1970, που «έσβησαν» τις γειτονιές, τις έκαναν άχρωμες και απρόσωπες. Το βιβλίο αυτό είναι το δεύτερο προσωπικό της Αγγελικής (Λίνας για τους φίλους) Μυλωνάκη μετά το «Δουλειές με φούντες! Η ιστορία της επιχειρηματικότητας μέσα από τον ελληνικό κινηματογράφο (1950-1970) - (ΠΕΕΒΕ, 2008)», η οποία είναι διδάκτορας του Τμήματος Δημοσιογραφίας και Μ.Μ.Ε. του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Στο ενεργητικό της προστίθεται η συγγραφή πλήθους άρθρων για τον κινηματογράφο σε ελληνικά και ξένα διεθνή επιστημονικά περιοδικά, ενώ επαγγελματικά ασχολείται από το 1995 με το αντικείμενο των σπουδών της. Κείμενά της έχουν δημοσιευτεί στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο της Θεσσαλονίκης ενώ σήμερα εργάζεται ως δημοσιογράφος στο Γραφείο Τύπου της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
ελληνικές ταινίες, που ξεκινά από τα γραφικά στενά της Πλάκας, τις λαϊκές γειτονιές του κέντρου της Αθήνας, το λιμάνι του Πειραιά, την Καστέλλα, το Μοναστηράκι, τα προσφυγικά και τα εξοχικά προάστια της Κηφισιάς και του Αμαρουσίου μέχρι την προκυμαία της Θεσσαλονίκης.
Με όχημα την εικόνα και σημείο αναφοράς δώδεκα από τις πιο δημοφιλείς ταινίες της εποχής, ο κινηματογραφικός φακός ακολουθεί την πορεία προς το μοντέρνο, «από τις αυλές στα σαλόνια».
Από τις γειτονιές και τις αλάνες του τότε, στην άναρχη πόλη της αντιπαροχής και των πολυκατοικιών της δεκαετίας του 1970, που «έσβησαν» τις γειτονιές, τις έκαναν άχρωμες και απρόσωπες. Το βιβλίο αυτό είναι το δεύτερο προσωπικό της Αγγελικής (Λίνας για τους φίλους) Μυλωνάκη μετά το «Δουλειές με φούντες! Η ιστορία της επιχειρηματικότητας μέσα από τον ελληνικό κινηματογράφο (1950-1970) - (ΠΕΕΒΕ, 2008)», η οποία είναι διδάκτορας του Τμήματος Δημοσιογραφίας και Μ.Μ.Ε. του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Στο ενεργητικό της προστίθεται η συγγραφή πλήθους άρθρων για τον κινηματογράφο σε ελληνικά και ξένα διεθνή επιστημονικά περιοδικά, ενώ επαγγελματικά ασχολείται από το 1995 με το αντικείμενο των σπουδών της. Κείμενά της έχουν δημοσιευτεί στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο της Θεσσαλονίκης ενώ σήμερα εργάζεται ως δημοσιογράφος στο Γραφείο Τύπου της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.