29 Φεβ 2012

«Συγγνώμη προεδράρα αλλά δεν είμαι μ...»

Ο αθλητισμός της κρίσης!

Ο πρόεδρος του ΤΑΑ Παναθηναϊκός απέδωσε στους Στάθη Ντονά και Σάκη Ψάρρα ευθύνες για τη δεινή βαθμολογική θέση στην οποία βρίσκονται οι «πράσινοι» και ο πρώτος εκ των δύο αθλητών αποφάσισε να δώσει την δική του απάντηση. «Συγγνώμη προεδράρα αλλά δεν είμαι μ...» έγραψε χαρακτηριστικά ο έμπειρος διαγώνιος σε λογαριασμό που διαθέτει σε ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης. Αναλυτικά το κείμενό του...

«Σας διάβασα, τώρα μένει να σας δω καθώς δεν γράφτηκαν όλα. Ο λόγος κύριοι που αποχώρησα δεν ήταν οι 2.5 μισθοί (στη πραγματικότητα 18) αλλά η κοροϊδία σας.

Όταν μου χρωστάς τόσα χρήματα και κάνεις μεταγραφές, ξοδεύοντας 30.000 σε προκαταβολές, σου έχω πει 3 μήνες πριν ότι έχω την ανάγκη να πληρώνομαι κάθε μήνα καθώς ήμουν 13 μήνες απλήρωτος, και μου δίνεις μόνο έναντι, συγγνώμη προεδράρα αλλά δεν είμαι μ...

Το ξέρατε ότι είχα πρόβλημα, δεν σας ήρθε ουρανοκατέβατη η φυγή μου. Γι αυτό πείτε την αλήθεια και μη με αποκαλείτε προδότη. Αν αγαπάω και αν σέβομαι τον Παναθηναϊκό κυρ Τάκη άσε να το κρίνει ο κόσμος που με ξέρει. Όχι εσύ.

Εσείς δεν σεβαστήκατε κανέναν αθλητή φέτος. Όταν με ρώτησες γιατί δεν κάνω προπόνηση και σου λέω επειδή είμαι απλήρωτος τόσο καιρό, μου λες 'Α' και γυρνάς την πλάτη σου και φεύγεις. Αποκαλείτε εαυτόν αντιπρόεδρο Ερασιτέχνη; Ποιος σέβεται τι λοιπόν;

Να βρείτε παιδιά να κάνουν προπόνηση στο τσιμεντένιο γήπεδο απέναντι από την λεωφόρο αφού ούτε μια προπόνηση δεν μπορείτε να τους εξασφαλίσετε στον Τάφο. Και περιμένετε εσείς να κάνετε ανάπτυξη».

Newsroom ΔΟΛ
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη