19 Φεβ 2012

Απάντηση για το άρθρο ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ του κυρίου Γωγούση

Αγαπητά ΤΑXALIA σας διαβάζω και σας θαυμάζω κάθε μέρα.
Όμως χθες διάβασα  το άρθρο της διευθύντριας Αιμοδοσίας του Ιπποκρατείου Νοσοκομείου στο οποίο  η κυρία Γωγώ Παπαιωάνου έγραφε ούτε λίγο ,ούτε πολύ ότι ο αγαπημένος μας  γιατρός κύριος Γωγούσης λέει ψέμματα  και λαϊκίζει και..
αγανάκτησα .
Αν είναι δυνατόν ΕΓΩ , ηλικιωμένη γυναίκα παρά το φοβερό κρύο  ανέβηκα  στο πίσω κάθισμα του δίκυκλου του  άνδρα μου και πήγαμε στο Ιπποκράτειο.
Ώρα 2 παρά  τέταρτο ήμασταν στην αιμοδοσία.
Μας είπαν δεν μπορούμε να σας πάρουμε αίμα δεν υπάρχουν γιατροί.
Παρακάλεσα, είναι για βαρειά άρρωστο είπα, αδύνατον δεν γίνεται  μου  απάντησαν,
Πήρα στο κινητό τον κύριο Γωγούση να μιλήσει με το προσωπικό της αιμοδοσίας.
Δεν μπορώ μου είπε, αφού ο κανονισμός  δεν το επιτρέπει.
Και φύγαμε άπρακτοι και στενοχωρημένοι.
Ξαναπήγαμε την άλλη μέρα και έδωσα μια φιάλη αίμα. Αυτό που διάβασα στο άρθρο της κυρίας Παπαιωάννου δεν είναι αληθινό , ότι δηλαδή  το ωράριο είναι 8 με 2
αφού εμένα στις 2 παρά τέταρτο δεν μου πήραν αίμα. Τηλεφωνείστε αν θέλετε στο  2310/846291, ο τηλεφωνητής λέει : 8.30 – 1.30.
Και  κάτι άλλο, διάβασα στο άρθρο της, ότι έδωσε  εντολή όποιος αιμοδότης έρχεται στην αιμοδοσία να αιμοδοτεί οποιαδήποτε ώρα ανεξαρτήτου ωραρίου και υπουργικών εντολών.
Άρα ή εγώ λέω ψέματα ή αυτή.

Κατερίνα  Ρίζου
Νικηφόρου Φωκά 29   τηλ 2310-2206...
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη