Σήμερα ο Πέτρος Κωστόπουλος βρίσκεται στη χειρότερη στιγμή της εκδοτικής του καριέρας. Σήμερα τα περιοδικά του φυτοζωούν ή κλείνουν ενώ εκατοντάδες εργαζόμενοί του είναι απλήρωτοι και διεκδικούν τα
δεδουλευμένα τους.
Πως φτάσαμε όμως στο σήμερα;
Θα μπορούσαμε να γράψουμε πολλά αλλά θα αναφερθούμε μόνο σε ένα – προς το παρόν- δείγμα της ιδιοσυγκρασίας του εκδότη με το πανάκριβο lifestyle, που είναι όμως ενδεικτικό της γενικότερης στάσης του. Ένα από τα πρώτα περιοδικά του Ομίλου της ΙΜΑΚΟ που έκλεισε από τη μία μέρα στην άλλη, ήταν το Maxim. Ένας ακριβός τίτλος έκδοσης που πήγε υπέρ Πίστεως… ή μήπως θα ήταν καλύτερα να πούμε υπέρ… θάλασσας; Γιατί; Γιατί ακριβώς την ίδια περίοδο που ο Πέτρος Κωστόπουλος έκλεινε το Maxim, έκλεινε και ένα συμβόλαιο αγοράς σκάφους με Ιταλική ναυπηγική εταιρία, αξίας 450.000 Ευρώ!. Ναι, καλά διαβάσατε. Τον Απρίλιο του 2010, ούτε καν δύο χρόνια πριν, ο Πέτρος Κωστόπουλος, μέσω εταιρίας που εδρεύει στα Marshall Islands, παρήγγειλε και αγόρασε ένα από τα γρήγορα μοντέλα της FB Design, το FB RIB42 Sport Hull. Σίγουρα δεν είναι από τα πιο ακριβά μοντέλα της παγκόσμιας ναυπηγίας. Δεν παύει όμως να είναι ένα ακριβό απόκτημα, πόσο μάλλον όταν η κρίση είχε ήδη χτυπήσει την πόρτα της χώρας μας.
Θα μπορούσαμε να γράψουμε πολλά αλλά θα αναφερθούμε μόνο σε ένα – προς το παρόν- δείγμα της ιδιοσυγκρασίας του εκδότη με το πανάκριβο lifestyle, που είναι όμως ενδεικτικό της γενικότερης στάσης του. Ένα από τα πρώτα περιοδικά του Ομίλου της ΙΜΑΚΟ που έκλεισε από τη μία μέρα στην άλλη, ήταν το Maxim. Ένας ακριβός τίτλος έκδοσης που πήγε υπέρ Πίστεως… ή μήπως θα ήταν καλύτερα να πούμε υπέρ… θάλασσας; Γιατί; Γιατί ακριβώς την ίδια περίοδο που ο Πέτρος Κωστόπουλος έκλεινε το Maxim, έκλεινε και ένα συμβόλαιο αγοράς σκάφους με Ιταλική ναυπηγική εταιρία, αξίας 450.000 Ευρώ!. Ναι, καλά διαβάσατε. Τον Απρίλιο του 2010, ούτε καν δύο χρόνια πριν, ο Πέτρος Κωστόπουλος, μέσω εταιρίας που εδρεύει στα Marshall Islands, παρήγγειλε και αγόρασε ένα από τα γρήγορα μοντέλα της FB Design, το FB RIB42 Sport Hull. Σίγουρα δεν είναι από τα πιο ακριβά μοντέλα της παγκόσμιας ναυπηγίας. Δεν παύει όμως να είναι ένα ακριβό απόκτημα, πόσο μάλλον όταν η κρίση είχε ήδη χτυπήσει την πόρτα της χώρας μας.