22 Φεβ 2012

Thank you partners (my @ss)

Σας ευχαριστώ, ω Ευρωπαίοι Εταίροι, που μου δίνετε θέληση για την ζωή. Σας ευχαριστώ και θέλω να τα καταφέρω για να γυρίσω δυνατός στις Άγιες Αγορές για να τις ευχαριστήσω κι Αυτές με το αίμα μου. Ευρωπαίοι Εταίροι, δεν έχω λόγια να γράψω για να σας ευχαριστήσω. Σας κούρασα για 31 χρόνια και τώρα πήρατε στις πλάτες σας όλο το σταυρό του μαρτυρίου μου. Βλέπετε ..
κάθε μέρα να χειροτερεύω και οι πληγές να αυξάνονται και εσείς να σφίγγετε τα δόντια και να δίνετε το δικό σας αγώνα για μένα. Ευχαριστώ τους Εταίρους που θέλουν να με γλιτώσουν από το κακό μου όνειρο και τους υπόσχομαι να παλεύω κάθε μέρα. Αγωνιώ να ξυπνήσω από αυτόν τον εφιάλτη για να σας ανταμείψω γι' αυτά που κάνατε, ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που με φροντίζετε εσείς τώρα. Να είστε πάντα υγιείς και πάνω από όλα να παραμείνετε Εταίροι με πλούσια συναισθήματα και όχι με γεμάτες τσέπες. Ο φτωχός στην ψυχή ποτέ δεν θα πλουτίσει. 

 Ο πάμπτωχος ΛΟΞΙΑΣx
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη