6 Μαρ 2012

Δημόσιες σχέσεις, αμφίβολης αποτελεσματικότητας για τη χώρα

Τα τελευταία δύο χρόνια οι διαρκείς διαδηλώσεις, οι συχνές απεργίες, τα βίαια επεισόδια και οι ταραχές, έχουν πλήξει τη φήμη της χώρας και της πρωτεύουσας ειδικότερα στην τουριστική αγορά. Το έχουμε πει επανειλημμένα, ότι αν δεν αναληφθούν άμεσα δράσεις, θα υπάρξουν σημαντικές απώλειες. Χρειάζεται αφενός να...
καταρτιστεί συγκεκριμένος αναπτυξιακός σχεδιασμός με μέτρα που θα εφαρμόζονται, αφετέρου μια ξεκάθαρη επικοινωνιακή στρατηγική, η οποία θα ρίχνει βάρος στη διαχείριση της αρνητικής δημοσιότητας που έχει λάβει και συνεχίζει να λαμβάνει κάθε τόσο η χώρα.


Δυστυχώς, όσα και αν λέμε, δεν ικανοποιούνται οι ανάγκες αυτές. Αναπτυξιακός σχεδιασμός για τον ελληνικό τουρισμό δεν υπάρχει. Οι όποιες νομοθετικές πρωτοβουλίες προκύπτουν σποραδικά. Δεν υπάρχει στόχευση. Δεν προχωράει η υλοποίηση μέτρων. Δεν υπάρχει καν τουριστική πολιτική. Ομοίως, δεν υπάρχει καμία απολύτως μέριμνα να διορθωθεί το προφίλ της Ελλάδας που επί μήνες δυσφημίζεται ανά τον κόσμο και προβάλλεται ως χώρα βυθισμένη στην ανομία και το χάος.

Πρόσφατα ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού πραγματοποίησε ταξίδι στο Λονδίνο. Ωστόσο, η εκεί παρουσία του στα μέσα, ήταν ακόμα μια ενέργεια απρογραμμάτιστη, ευκαιριακή, αυθόρμητη. Δεν προέκυψε από κάποιο σχεδιασμό. Δεν εντάσσεται στο πλαίσιο ευρύτερης επικοινωνιακής στρατηγικής με συγκεκριμένη στόχευση, δράσεις, προσδοκώμενα αποτελέσματα. Έγινε στο πλαίσιο δημοσίων σχέσεων, αμφίβολης αποτελεσματικότητας για τη χώρα, τη βαριά πληττόμενη από την αρνητική δημοσιότητα Αθήνα και τουρισμό της.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη