5 Μαρ 2012

Καταγγελία για το Κέντρο Υγείας Χαλάστρας

Καλημερα σας. Θα ηθελα να σας αναφερω ενα περιστατικο το οποιο ελαβε χωρα στο κεντρο υγειας χαλαστρας το σαββατο στις 3/3. Επισκεφτηκα με την συζυγο μου και τον 18 μηνων γιο μας το Κ.Υ. Χαλαστρας για να εξετασει το μωρο καποιος γιατρος επειδη ειχε υψηλο πυρετο και βηχα. Μολις μπηκαμε μεσα..
μας υποδεχτηκε μια ευγενικη νοσοκομα και μας συνοδευσε στο ιατρειο του εφημερευοντα ιατρου. Με το που μας ειδε ο γιατρος, χωρις δευτερη κουβεντα ειπε οτι "εγω δεν ειμαι παιδιατρος" και οτι δεν μπορουσε καν να τον εξετασει. Τον ρωτησα αν μου κανει πλακα και στην συνεχεια μας ειπε να παμε στο ιπποκρατειο που εφημερευει!!! Πλακα μας κανεις ρε χαραμοφαη? Με ρωτας αν μπορω να παω εκει και με τι? Ειναι δυνατον δυο δημοι (Αξιου, Χαλαστρας) με πλυθησμο 15000 περιπου να εξυπηρετουνται απο ενα Κ.Υ. ΧΩΡΙΣ παιδιατρο? Ειναι με τα σωστα τους? Για τον συγκεκριμενο γιατρο δεν εχω να πω τιποτα, ας βγαλει ο καθενας τα συμπαρασματα του! Ας συνεχισουν ετσι. 
Θα παρακαλουσα να δημοσιευτει. Καλημερα σας.
 themiskiriakopoulos@gmail.com
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη