Με αφορμή την συμπλήρωση περίπου δύο χρόνων από την απλή πρόταση του ΤαΧάλια που ΠΟΤΕ -φυσικά- δεν έγινε δεκτή από τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας....***
Γράφαμε τότε (06/05/2010)
Πρόταση του TaXalia προς ΟΛΕΣ τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας.Κύριοι, Με δεδομένα ότι:
1.Ο κάθε συνδρομητής μπορεί να κρατά το νούμερο του αλλάζοντας όμως πάροχο κινητής τηλεφωνίας.
και
2.Όλες οι εταιρίες πλέον, δίνουν -σχεδόν- απεριόριστο χρόνο ομιλίας μεταξύ των νούμερων της ίδιας εταιρίας…
Πολύ απλά θα θέλαμε όταν καλούμε……κάποιον αριθμό κινητού τηλεφώνου…
Να ακούμε ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ* ποια εταιρία καλέσαμε!
Να γνωρίζουμε δηλαδή εκ των προτέρων μέσω ποιας εταιρίας καλούμε.
Γράφαμε τότε (06/05/2010)
Πρόταση του TaXalia προς ΟΛΕΣ τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας.Κύριοι, Με δεδομένα ότι:
1.Ο κάθε συνδρομητής μπορεί να κρατά το νούμερο του αλλάζοντας όμως πάροχο κινητής τηλεφωνίας.
και
2.Όλες οι εταιρίες πλέον, δίνουν -σχεδόν- απεριόριστο χρόνο ομιλίας μεταξύ των νούμερων της ίδιας εταιρίας…
Πολύ απλά θα θέλαμε όταν καλούμε……κάποιον αριθμό κινητού τηλεφώνου…
Να ακούμε ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ* ποια εταιρία καλέσαμε!
Να γνωρίζουμε δηλαδή εκ των προτέρων μέσω ποιας εταιρίας καλούμε.
Ή αλλιώς, αν μιλάμε τζάμπα ή πληρώνουμε!
Τόσο απλά!
*Πριν δηλαδή τα χαζοτράγουδα που ακούμε πολλές φορές για ήχο κλήσης.
06/05/2010
TaXalia.blogspot.com
***___________________________
Από τότε κάναμε και τις ακόλουθες αναρτήσεις.
Φυσικά, χωρίς αποτέλεσμα!
http://taxalia.blogspot.com/2010/06/blog-post_4981.html
http://taxalia.blogspot.com/2010/06/taxalia_09.html
http://taxalia.blogspot.com/2010/07/blog-post_2266.html
Τόσο απλά!
*Πριν δηλαδή τα χαζοτράγουδα που ακούμε πολλές φορές για ήχο κλήσης.
06/05/2010
TaXalia.blogspot.com
***___________________________
Από τότε κάναμε και τις ακόλουθες αναρτήσεις.
Φυσικά, χωρίς αποτέλεσμα!
http://taxalia.blogspot.com/2010/06/blog-post_4981.html
http://taxalia.blogspot.com/2010/06/taxalia_09.html
http://taxalia.blogspot.com/2010/07/blog-post_2266.html