-Καλημέρα
Έχει χαλάσει ο φούρνος μικροκυμάτων μου,να τον φέρω να τον επισκεύασετε ή μπορεί να έρθει ένας τεχνικός σας να αποκαταστήσει την βλάβη εδώ στο σπίτι μου;
-Θα στείλουμε τεχνικό εμείς
-Ευχαριστώ είμαι ο τάδε και μένω εκεί....
........................
-Γεια σας είμαι ο τεχνικός της Miele τι πρόβλημα έχετε;
-Δεν δουλεύει φούρνος μικροκυμάτων μου.
-Για να δούμε και εμείς οι ΕΙΔΙΚΟΙ...
.......μετά απο 5 λεπτά....
-Δεν δουλεύει ο φούρνος μικροκυμάτων σας....
-Μα σας το είπα και εγώ...τι έχει και δεν δουλεύει θέλω να μου πείτε και αν μπορείτε να το κάνετε εδώ;
-Δεν ξέρω πρέπει να το φέρετε ΕΣΕΙΣ στις εγκαταστάσεις μας και θέλω 35 ευρώ για την διάγνωση...
-Μα αυτό ρώτησα και εγώ από τηλεφώνου...δεν χρειαζόταν να ερθετε εσείς εδω για να μου πείτε το ίδιο πράγμα.....
και ποια είναι η διάγνωση κύριε τεχνικέ της Miele σας ερωτώ ξανά;
-Μα τώρα σας είπα ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ Ο ΦΟΥΡΝΟΣ ΣΑΣ ΚΥΡΙΕ....
κάπως έτσι συνεχίστηκε ο διάλογος χωρίς ποτέ να μάθω έστω τις πιθανές αιτίες της βλάβης όπως μάγνητρο ή δίοδος υψηλής κτλ
Ήρθε στο σπίτι μου για να μου πει ότι δεν δουλεύει ο φούρνος μου και ότι τους επισκευάζουν στο χώρο τους.....και πήρε 35 ευρώ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ