Πιστεύω πως είναι "αστείο" να μιλήσω για το blogging, ή το
e-business, σε μια χώρα όπου το internet βρίσκεται σε νηπιακή κατάσταση
και το marketing το μπερδεύουν με την διαφήμιση, και τα κοινωνικά δίκτυα
για να βρουν "φίλους".
Που οι νέοι θέλουν ακόμη και σήμερα να γίνουν
δημόσιοι υπάλληλοι ή υπάλληλοι γραφείου. Που ακούν "πωλήσεις, διαφήμιση,
προώθηση και το βάζουν στα πόδια, τα οποία –πόδια- τα τοποθετούν σε δυο
καρέκλες απλωτά στην καφετέρια, σχολιάζοντας με αγανάκτηση, πως δεν
υπάρχουν δουλειές σήμερα, και όλα τα γραφικά που διαβάζουμε και ακούμε
στις πλατείες των σχιζοφρενών-αγανακτισμένων.
Από την άλλη η "Χρυσή Ευκαιρία" έγινε ένας τόμος και πάντα υπάρχουν
αγγελίες και θέσεις για πωλήσεις, και σχετικές με την ορθή χρήση του
Ιντερνετ, αλλά ποιός κάθετε να ασχοληθεί τώρα, όταν οι περισσότεροι δεν
γνωρίζουν καν, τι είναι, ή ποιό είναι, το προϊόν τους ?
Παρ' όλα αυτά υπάρχουν επιχειρήσεις και επαγγελματίες εκεί έξω που
δεν ακολουθούν το business plan.. arpaxti, αντιθέτως παρακολουθούν τις
νέες εξελίξεις τις χρησιμοποιούν και θέλουν να βελτιώνονται. Κάνουν
σκέψεις του στυλ...
Είναι καλό για μια εταιρία η έναν ελεύθερο επαγγελματία να έχει blog?
Τι στο καλό νέο "φρούτο" είναι αυτό? Γιατί το χρειάζομαι"? Το
χρειάζομαι? Αυτό το post είναι γι αυτούς.
Blogg, πρόκειται για μα μορφή κοινωνικού λογισμικού (social
software), και αυτό σημαίνει ότι με κατάλληλες τεχνικές μπορεί να
αυξηθεί ο δείκτης επισκεψιμότητάς τους. Κάποια οφέλη από την κατασκευή
ενός blog για την προώθηση της επιχειρηματικότητας – προϊόντος, είναι.
- Αποτελεί εξαιρετικό βήμα (forum) συζήτησης και προβολής προϊόντων και υπηρεσιών με έναν τρόπο ευθύ και ευνόητο.
- Μπορεί επίσης να αποτελέσει χώρο τακτικής, ανεπίσημης επικοινωνίας με τους υπαλλήλους μιας επιχείρησης, ένα εργαλείο ανταλλαγής απόψεων και ανάδειξης θεμάτων.
- επιτρέπει σε κάποιον με επιχειρηματική δραστηριότητα να προβληθεί ως ειδικός στο θέμα που τον ενδιαφέρει, προτείνοντας σε άλλους προϊόντα που ο ίδιος έχει δοκιμάσει και δίνοντας συμβουλές και οδηγίες.
- προσφέρει διαδραστικότητα, με αποτέλεσμα οι πελάτες ή οι απλοί αναγνώστες μπορούν να καταθέσουν υπό μορφή σχολίων τον προβληματισμό τους ή την κρίση τους, προσφέροντας πολύτιμη ανατροφοδότηση στον πωλητή και την επιχείρηση, εξασφαλίζοντας έτσι υποστήριξη και αξιοπιστία, προαπαιτούμενα για την επιτυχία μιας επιχείρησης.
- παρέχει τη δυνατότητα ανίχνευσης των αναγκών του υποψήφιου αγοραστικού κοινού και των τάσεων που επικρατούν τη δεδομένη χρονική στιγμή, ώστε να αναπροσαρμοστεί σύμφωνα και η διαφημιστική εκστρατεία.
- μπορεί να προσφέρει πληροφόρηση και εκπαίδευση στους διαδικτυακούς επισκέπτες του, ενημερώνοντας υποψήφιους πελάτες αλλά και εργαζόμενους σε έναν επιχειρηματικό τομέα.Οι αναγνώστες μπορούν να πληροφορηθούν τη γνώμη και τα σχόλια άλλων αναγνωστών, διαμορφώνοντας ανάλογη προσωπική στάση σχετικά με τα προβαλλόμενα αγαθά και υπηρεσίες.
Θα ήταν μεγάλο λάθος να νομίσετε πως είναι το ίδιο εργαλείο
επικοινωνίας με άλλα περισσότερο παραδοσιακά μέσα. Εάν έχετε η σκοπεύετε
να έχετε ένα εταιρικό blog τύπου διαφημιστικού φυλλαδίου, η Δελτίου
Τύπου η σαν εταιρικό προσπέκτους. Μην Το Κάνετε. Δεν είναι τίποτε από
όλα αυτά. Το ανέφερα πιο πάνω Είναι Αμφίδρομη Επικοινωνία.
Η συνέχεια Εδώ