TA ΛΕΥΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΕΝΕΣ ΕΔΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ
666. Η ΑΙΤΗΣΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΤΗΣ 18ης ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2012 ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΣτΕ ΓΙΑ
ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΩΝ ΠΔ 26, 40 ΄΄ΠΕΡΙ ΕΚΛΟΓΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ΄΄
του Δημητρίου Πλατή
Ενώπιον
της
Ολομέλειας
του
Συμβουλίου
της Επικρατείας
Αίτηση
Ακύρωσης
Εκλογική
του
Πλατή
Δημήτρη
Κατά
του
Ελληνικού
Δημοσίου που εκπροσωπείται από
α) τον Πρόεδρο
της Δημοκρατίας
β) τον
Πρωθυπουργό
γ) τον Υπουργό
Εσωτερικών και
δ) το Υπουργικό
Συμβούλιο
δια την ακύρωση:
α) του ΠΔ
40/2012
β) των αρ. 2,
99, 100 του ΠΔ 26/2012
γ) του ν.
3231/2004 και
δ) του ν.
3636/2008 και
να εξαλειφθεί:
ε) η παράλειψη
από οφειλόμενη ενέργεια σύμφωνα με την παρ. 2 του αρ. 29 και 52 του Συντάγματος
της δημοσίευσης στο ΦΕΚ του προεκλογικού προγράμματος (15 σελίδες) των κομμάτων
που συμμετέχουν στις εκλογές μετά την ανακήρυξή τους από τον Άρειο Πάγο.
Με το ΠΔ 40/2012 διαλύεται η Βουλή
στις 11 Απριλίου 2012, διενεργούνται εκλογές στις 6 Μαΐου 2012 και προβλέπεται
η σύγκληση της νέας Βουλής στις 17 Μαΐου 2012.
Από το εκλογικό σύστημα που
περιγράφεται στα αρ. 2, 99 και 100 στο ΠΔ 26/2012 προκύπτει ότι ο αριθμός των
εδρών του Κοινοβουλίου είναι σταθερός και είναι 300 έδρες, το πρώτο κόμμα
πριμοδοτείται με 50 έδρες εφάπαξ και ότι στην κατανομή των εδρών συμμετέχουν
μόνο τα έγκυρα ψηφοδέλτια των κομμάτων που κατέκτησαν το ποσοστό του 3% επί του
συνόλου των εγκύρων ψηφοδελτίων.
Οι διατάξεις του Συντάγματος που
προβλέπουν την ανάδειξη της Βουλής από τη διενέργεια των εθνικών εκλογών σε
σχέση με το εκλογικό σύστημα και το συναφές εκλογικό αποτέλεσμα είναι οι
διατάξεις των άρθρων 37, 51, 52, 53 και 54 με ιδιαίτερη αναφορά στην
υποχρεωτικότητα της ψήφου. Από την παρ. 2 του αρ. 53 Σ προκύπτει ότι στη Βουλή
προβλέπεται η ύπαρξη κενών εδρών και ότι ο αριθμός των εδρών είναι κυμαινόμενος
και όχι σταθερός.
Από την παρ. 2 του αρ. 37Σ προκύπτει
ότι δυνατότητα σχηματισμού κυβέρνησης με την απόλυτη πλειοψηφία των εδρών έχουν
όλα τα κόμματα, συνεπεία του ανωτέρω είναι η επανακατάταξη των κομμάτων μετά
την πρώτη απόφαση της ΑΕΕ (Ανώτατη Εφορευτική Επιτροπή) με τη δυνατότητα στον
δεδομένο χρόνο της εισόδου και κομμάτων που αρχικά δεν εισήλθαν στο
Κοινοβούλιο, διότι δεν κατέκτησαν το ποσοστό του 3%, για να εισέλθουν με
συνεργασία μεταξύ τους, γεγονός που επαληθεύεται από την αναφορά της ΄΄σχετικής
πλειοψηφίας΄΄ στο συγκεκριμένο εδάφιο του Συντάγματος καθόσον η συνεργασία των
Κοινοβουλευτικών κομμάτων είναι δεδομένη με τις εντολές διερεύνησης σχηματισμού
κυβέρνησης.
Στις παρ. 1 των αρ. 51 και 54 του
Συντάγματος προβλέπονται δύο εκλογικοί νόμοι, εκ των οποίων ο ένας εφαρμόζεται
από τις μεθεπόμενες εκλογές και έτσι η αλλαγή ενός εκ των δύο δεν θα μπορούσε
να μην προβλέπει τις κενές έδρες και τον κυμαινόμενο αριθμό εδρών στον άλλον.
Έτσι με το νόμο της παρ. 1 του αρ. 51Σ ορίζεται ο κυμαινόμενος αριθμός των
βουλευτών από 200 έως 300 έδρες και με το ΠΔ της παρ. 2 του αρ. 54Σ ορίζεται ο
αριθμός των βουλευτών κάθε εκλογικής περιφέρειας από το πηλίκο με αριθμητή τα
έγκυρα ψηφοδέλτια όλων των κομμάτων στην αυτή εκλογική περιφέρεια και παρονομαστή
τα έγκυρα ψηφοδέλτια όλων των κομμάτων στην επικράτεια, πολλαπλασιαζόμενο με
τον αριθμό των εδρών που απομένουν μετά την αφαίρεση των κενών εδρών αφού
αντίθετα θα είχαν προσμετρηθεί σε αυτά τα λευκά, κάτι που δεν ισχύει.
1ο
ΠΛΑΙΣΙΟ ΛΟΓΩΝ ΑΚΥΡΟΤΗΤΑΣ
Ζητώ να γίνει δεκτή η αίτησή μου
εξαιτίας της αντισυνταγματικότητας της εκλογικής νομοθεσίας δια τους εξής
λόγους:
1ον) διότι αναφέρεται
σταθερός και όχι κυμαινόμενος αριθμός εδρών στο Κοινοβούλιο με ύπαρξη κενών
εδρών απαραίτητου στοιχείου στο εκλογικό σύστημα
2ον) διότι τα αιτηθέντα
προς ακύρωση δεν προβλέπουν τη δυνατότητα σχηματισμού αυτοδύναμης κυβέρνησης με
την επίτευξη της απόλυτης πλειοψηφίας των εδρών από όλα τα κόμματα και την
επανακατάταξη της σειράς των κομμάτων, από την σχετική πλειοψηφία του πρώτου
κόμματος
3ον) διότι τα έγκυρα
ψηφοδέλτια των κομμάτων που δεν εισέρχονται στο Κοινοβούλιο δεν υπολογίζονται
στην κατανομή των εδρών στο ΠΔ της παρ. 2 του αρ. 54Σ σύμφωνα με την περ. δ΄
της παρ. 1 του αρ. 95Σ (ΠΔ 26/2012) και καθίστανται άκυρα προσβάλλοντας την
αρχή της ισότητας των ψήφων
4ον) διότι το πρώτο κόμμα
λαμβάνει εφάπαξ 50 έδρες, με αποτέλεσμα να δεσμεύει έδρες από τα υπόλοιπα
κόμματα και να τους στερεί τη δυνατότητα σχηματισμού αυτοδύναμης κυβέρνησης
τόσο πριν όσο και μετά τη σύγκληση της Βουλής
5ον) διότι για να δοθεί η
πριμοδότηση σε συνασπισμό συνεργαζόμενων κομμάτων θα πρέπει ο μέσος όρος τους
να είναι μεγαλύτερος του πρώτου κόμματος αντίθετο τούτο στην παρ. 2 του αρ. 37Σ
6ον) διότι η όποια
παραχώρηση εδρών ως πριμοδότηση για την επίτευξη της απόλυτης πλειοψηφίας των
εδρών είναι κυμαινόμενου αριθμού σύμφωνα με την παρ. 2 του αρ. 53Σ και μέχρι το
ένα τέταρτο του όλου αριθμού των βουλευτών, εφόσον προβλέπεται από το νόμο κάτι
τέτοιο πράγμα που ισχύει. Δεδομένου ότι ο ακυρωτικός δικαστής δεν υποκαθιστά
την αιτιολογία της προσβαλλομένης πράξεως δια να διασωθεί το κύρος του
Δημοσίου, ελέγχει όμως την κρίση αυτή στην παραβολή του Συντάγματος, γίνεται
δεκτό ότι η πρόβλεψη του νόμου για την πριμοδότηση των εδρών, όταν δεν επιτυγχάνεται
η απόλυτη πλειοψηφία των εδρών, χωρίς αυτή, πριν την σύγκληση της Βουλής
σχετίζεται με τη διαφορά του πρώτου από το δεύτερο κόμμα ένεκα του ποσοστού των
κομμάτων που δεν εισέρχονται στη Βουλή σε σχέση με την πρόβλεψη της
επανακατάταξης των κομμάτων από την προκύπτουσα σχετική πλειοψηφία κάτι που δεν
προβλέπεται στα αιτηθέντα προς ακύρωση
7ον) διότι δεν
προβλέπεται η ύπαρξη του υπολογισμού των κενών εδρών και από τα λευκά
ψηφοδέλτια, παρόλο που αυτά αποτελούν ψήφο πολιτικής αποδοκιμασίας σύμφωνα με
το ΕΔΔΑ (βλ. και απόφαση Πασχαλίδης και λοιποί κατά Ελλάδος) πράγμα όμως που
δεσμεύει το Δικαστήριο σύμφωνα με το ν. 3900/2010, ενώ στο αρ. 1 του ν.
3434/2006 τα λευκά αναφέρεται ότι δεν προσμετρώνται στις έδρες από τα έγκυρα
ψηφοδέλτια και θα πρέπει να αφαιρούνται ως κενές έδρες, στοιχίζοντας επικουρικά
τη διαπίστωση από το ΕΔΔΑ, της παράλειψης πολλών διατάξεων του εκλογικού νόμου
και την αντίφαση στο ΠΔ 26/2012 που
προκύπτει από το άρθρο 74 παρ. 7 με τα άρθρα 91 και 93 καθόσον το πρώτο
(άρθρο 74 παρ. 7) δέχεται ως άκυρη οποιαδήποτε άλλη χρήση του λευκού απ’ αυτήν
που αναφέρεται στο άρθρο (άρθρο 74 παρ. 7), ενώ στα άρθρα 91 και 93 τα
κατηγοριοποιεί ξεχωριστά από τα άκυρα και αυτόνομα, δημιουργώντας σύγχυση στους
ψηφοφόρους
8ον) διότι δεν
προβλέπεται και η ύπαρξη του υπολογισμού των κενών εδρών από την αύξηση της
αποχής εξαιτίας της συνταγματικής αναθεώρησης που δεσμεύει δύο συνθέσεις της
Βουλής για την επίτευξή της.
2ο
ΠΛΑΙΣΙΟ ΛΟΓΩΝ ΑΚΥΡΟΤΗΤΑΣ
Στο αρ.
3Σ αναφέρεται ως επίσημο κείμενο η Αγία Γραφή, που αναφέρει ως σύμβολο –
αριθμό, θρησκευτικού δόγματος – θρησκευτικών πεποιθήσεων τον αριθμό 666 ήτοι
τρία εξάρια.
Στα αιτηθέντα προς ακύρωση
εντοπίζεται ο ως άνω αριθμός τουλάχιστον επτά (7) φορές, λόγος για τον οποίο
ζητείται η ακύρωση των αιτηθέντων διότι υφίστατο διάδοση θρησκευτικών
πεποιθήσεων και εξαναγκασμός έμμεσης ή άμεσης αναγνώρισής του, αντίθετο τούτο
στην ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας της παρ. 1 του αρ. 5Σ, του αρ. 13Σ
και την παρ. 1 του αρ. 25Σ.
Έτσι ζητώ την ακυρότητα των αιτηθέντων
για τους κάτωθι λόγους:
1ον) διότι το άθροισμα
των αριθμών του ν. 3636 δίδει αποτέλεσμα 18 (3+6+3+6=18) ήτοι τρία εξάρια (666)
2ον) διότι το άθροισμα
των αριθμών του ν. 3231 και των μηνών που δημοσιεύθηκαν (Φεβρουάριος Χ 2) οι
3231 και 3636 καθώς και του μήνα των εκλογών (Μάιος) δίδει αποτέλεσμα 18
(3+2+3+1+2+2+5= 18) ήτοι τρία εξάρια (666)
3ον) διότι το άθροισμα
των ετών που δημοσιεύθηκαν οι 3231 και 3636 πλέον του έτους των εκλογών και της
ημέρας αυτών στη συνέχεια δίδει αποτέλεσμα 18 (2004+2008+2012= 6024 και
6+0+2+4+6=18) ήτοι τρία εξάρια (666)
4ον) διότι το άθροισμα
των αριθμών της ημερομηνίας της σύγκλησης της Βουλής δίδει αποτέλεσμα 18
(1+7+5+2+0+1+2=18) ήτοι τρία εξάρια
5ον) διότι οι ημέρες που
μεσολαβούν από τη διάλυση της Βουλής στις 11 Απριλίου 2011 μέχρι τη σύγκληση
στις 17 Μαΐου 2012 είναι στο άθροισμά τους 36 ήτοι 2 φορές ο αριθμός 666 (2Χ18)
6ον) διότι το άθροισμα
των αριθμών του ΠΔ διάλυσης της Βουλής, της ημερομηνίας διάλυσης και του
αριθμού της πράξης του ΥΣ δίδει αποτέλεσμα 18 (4+0+1+1+4+2+0+1+2+1+2=18) ήτοι
τρία εξάρια (666).
Ενώ υπολογίζεται αντίστοιχα και το
άθροισμα του ΦΕΚ (90) με το μήνα και το έτος δημοσίευσης (Απρίλιος 2012)
δίδοντας τον αριθμό 18 (9+0+4+2+0+1+2=18) με την ημερομηνία (11) στο άθροισμα
των αριθμών της να δίδει το συντελεστή 2 για την πρόσθεση και τον
πολλαπλασιασμό από τα δύο εννιάρια που προκύπτουν ανωτέρω από το ΦΕΚ, το μήνα
και το έτος (2Χ9=18 και 9+9=18). Επιπλέον στο άθροισμα των αριθμών της
ημερομηνίας των εκλογών (6 Μαΐου 2012) προστιθέμενο το άθροισμα της διαφοράς
των ημερών, που είναι 11 ημέρες, μέχρι τη σύγκληση της Βουλής στις 17 Μαΐου
2012 δίδει πάλι 18 (6+5+2+0+1+2+1+1=18).
Σημειώνεται ότι ο αριθμός 36 αντιστοιχεί στο άθροισμα των πρώτων 36
αριθμών (1+2+3+4+…..+34+35+36) που δίδει αποτέλεσμα 666 και απαντάται δύο
τουλάχιστον φορές στο νόμο 3636 και στη διαφορά των ημερών μεταξύ διάλυσης και
σύγκλησης της Βουλής εξαιτίας των εκλογών.
Τονίζεται ότι αντίστοιχα απαντάται ο ως άνω αριθμός και στις εκλογές στις
4 Οκτωβρίου 2009 και συγκεκριμένα:
1ον) Από το άθροισμα των μηνών (Φεβρουάριος Χ 2) που
δημοσιεύθηκαν οι νόμοι 3231 και 3636 με το μήνα (Οκτώβριος) των εκλογών και την
ημερομηνία αυτών που δίδει αποτέλεσμα 18 (2+2+10+4=18) ήτοι τρία εξάρια (666).
2ον) Από το άθροισμα των αριθμών του ν. 3636 που δίδει 18
(3+6+3+6=18) ήτοι τρία εξάρια (666).
3ον) Από το άθροισμα των αριθμών του ν. 3231, των ετών που
δημοσιεύθηκαν οι νόμοι 3231 και 3636 και του έτους των εκλογών που δίδει 18
(2004+2008+2009= 6021 και 6+0+2+1+3+2+3+1=18) ήτοι τρία εξάρια (666).
Από τα παραπάνω προκύπτει φυσιολογικά η αύξηση της αποχής για λόγους
θρησκευτικούς αντίθετο τούτο στο αρ. 13Σ, της παρ. 1 των αρ. 5 και 25 και το
αρ. 51 παρ. 5 του Συντάγματος και ζητώ να γίνει δεκτή η αίτηση για την ακύρωση
των αιτηθέντων καθώς εκτός των άλλων το λευκό ως ψήφος πολιτικής αποδοκιμασίας
που αντιστοιχεί σε κενές έδρες, δεν αναγνωρίζεται ως τέτοιο για να μην
αμφισβητηθεί το όποιο θρησκευτικό δόγμα, προκύπτοντας ο θρησκευτικοπολιτικός
χαρακτήρας των εκλογών.
3ο
ΠΛΑΙΣΙΟ ΛΟΓΩΝ ΑΚΥΡΟΤΗΤΑΣ
Με ΠΔ του
μηνός Νοεμβρίου 2011 ο Λουκάς Παπαδήμος χρίσθηκε Πρωθυπουργός. Ο Λουκάς
Παπαδήμος όμως δεν είναι αρχηγός Κοινοβουλευτικού κόμματος για να είναι
Πρωθυπουργός, εκτός αυτού σύμφωνα με την παρ. 4 του αρ. 37Σ στην περίπτωση που
ο αρχηγός δεν εισέλθει στο Κοινοβούλιο, υποχρεωτικά η Κοινοβουλευτική ομάδα
προτείνει βουλευτή της, πράγμα όμως που δεν υφίστατο για τον ίδιο.
Από την παρ. 4 του αρ. 57Σ
απαγορεύεται ο αντισυμβαλλόμενος να είναι και βουλευτής πόσο μάλλον και
Πρωθυπουργός χωρίς να είναι βουλευτής αφού ο Λουκάς Παπαδήμος ήταν
αντισυμβαλλόμενος με την Ελλάδα στο πρώτο μνημόνιο (πρώτη σύμβαση) ως
αντιπρόεδρος στην ΕΚΤ, αποτέλεσμα του οποίου ήταν η σύμπραξη, ως Πρωθυπουργού
πλέον και με το δεύτερο μνημόνιο (δεύτερη σύμβαση) για λογαριασμό της Ελλάδας,
αντίθετο τούτο στην παρ. 4 του αρ. 57Σ καθόσον η διενέργεια των εκλογών ήταν
προαπαιτούμενο γι’ αυτήν και έτσι οι εκλογές θα πρέπει να ακυρωθούν κατ’ αρ. 57
παρ. 4 του Συντάγματος, διότι δεν υφίστατο ο διαχωρισμός των συμφερόντων στο
πρόσωπό του, καθόσον ο διορισμός του στη θέση του Πρωθυπουργού μετέφερε τις
εκλογές για μετά τη σύναψη της δεύτερης σύμβασης, με την επιμέλεια της
διενέργειας αυτών από αυτόν, δεδομένου ότι παραμένει ως Πρωθυπουργός, ενώ σε
συνάφεια επαλήθευσης βρίσκεται και το γεγονός ότι ο Τ.Κ. (Ταχυδρομικός Κώδικας)
των Κεντρικών γραφείων της ΕΚΤ στη Φρανκφούρτη της Γερμανίας είναι ο 66600.
Ζητώ να εξαλειφθεί η παράλειψη από
οφειλόμενη ενέργεια να δημοσιεύεται στο ΦΕΚ το προεκλογικό πρόγραμμα (15
σελίδων) των κομμάτων που θα συμμετέχουν
στις εκλογές με αμελητέο κόστος για το Δημόσιο που εκπληρώνει τη συνταγματική
επιταγή για την ανόθευτη βούληση του εκλογικού σώματος ως γνώση από τη σύγκριση
των προγραμμάτων τους και για τη στήριξή τους στις εκλογικές και λειτουργικές
τους δαπάνες με όφελος για τον ψηφοφόρο απευθείας από το ΦΕΚ.
Κατόπιν των παραπάνω ζητώ να γίνει
δεκτή η αίτησή μου και τα όσα ζητάω με αυτή.